ترکیب تیم ملی بعد از مسابقات امارات مشخص می‌شود

هروی: رقیبان اصلی ما در دنیا در مسابقات کشورهای اسلامی حضور دارند/ تغییر تاریخ رقابت‌های انتخابی به خاطر تعامل با باشگاه‌ها بود

کدخبر: 2091129

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را برای خود مهم می‌دانیم چرا که حریفان اصلی ما در دنیا در این مسابقات حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، شهرام هروی در خصوص تغییر تاریخ رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار داشت: تغییر تاریخ رقابت‌های انتخابی به دلیل آن بود که لیگ در شرایط حساسی در حال برگزاری بود و خواستیم بازیکنان با خیال راحت به تیم‌های خود کمک کنیم. این تعاملی با باشگاه‌ها بود تا بتوانیم مسابقات خوبی را در سوپر لیگ شاهد باشیم. مسابقات انتخابی نیز بعد ازپایان لیگ در تاریخ 22 اسفندماه برگزار می‌شود. وی در خصوص مشخص شدن ترکیب مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی در تاریخ 22 اسفندماه یکی از اولویت‌های ما را مشخص می‌کند و بعد از آن یک اولویت ما مسابقات امارات در فروردین‌ماه است. بعد از پایان این دو مرحله با جمع‌بندی کادرفنی ترکیب تیم ملی برای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مشخص می‌شود. سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص کیفیت مسابقات سوپر لیگ و شکست برخی ملی‌پوشان ما در این مسابقات که باعث شگفتی شد، عنوان کرد: سوپر لیگ در سطح کیفی عالی برگزار شد و شرایط تیم‌ها بسیار خوب بود. در خصوص شکست برخی ملی‌پوشان نیز اعتقاد دارم باید عنوان کنم که این نفرات از اردیبهشت ماه در کوران آماده‌سازی هستند و با همه این اوصاف آنها نیز در کنار جوانان جویای نام تلاش خود را به نمایش می‌گذارند. هروی در پایان در خصوص جایگاه مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی برای کادرفنی تیم ملی خاطر نشان کرد: ما مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را برای خود مهم می‌دانیم چرا که حریفان اصلی ما در دنیا در این مسابقات حضور دارند.

ارسال نظر: