مدیرعامل شهربان شهرداری تهران:

بازارچه های ساماندهی دستفروشان تا پایان سال رایگان است

کدخبر: 2091143

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران با بیان اینکه تمامی بازارچه‌های تعیین شده برای ساماندهی دستفروشان، تا پایان سال رایگان است، گفت: تا پایان سال جاری، هر کس نقاط تعیین شده برای ساماندهی، اقدام به دریافت وجه از دستفروشان کند متخلف است و قطعا با او برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ابوالقاسم چیذری در پاسخ به برخی شایعات بی‌اساس و هدفمند در فضای مجازی درخصوص طرح ساماندهی دستفروشان گفت: با وجود آنکه حکم دادستانی در خصوص ساماندهی دستفروشان به شرط تمکین آنان به قانون و عدم سدمعبر بوده است، اما متاسفانه عده‌ای از دستفروشان با عدم تمکین به قانون، در برابر انتقال به نقاط تعیین شده برای ساماندهی، مقاومت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون، سدمعبر تخلف است، افزود: در ایام پایانی سال و افزایش حجم تردد شهروندان و خودروها در شهر، اجرای طرح انضباط شهری که یک ضرورت مستمر و همیشگی است، اهمیتی دوچندان می‌یابد؛ با این حال، عده ای از دستفروشان با غصب معابر و عدم تمکین به قانون، سبب مزاحمت برای رفت و آمد شهروندان می شوند.

چیذری ادامه داد: از شهروندان محترم تقاضامندیم در صورت تصمیم برای خرید از دستفروشان فقط در ۵۰ نقطه ساماندهی شده اقدام به خرید از آنان نمایند و در برقراری انضباط شهری، ما را یاری کنند.

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران با بیان اینکه تمامی بازارچه‌های تعیین شده برای ساماندهی دستفروشان، تا پایان سال رایگان است، گفت: تا پایان سال جاری، هر کس نقاط تعیین شده برای ساماندهی، اقدام به دریافت وجه از دستفروشان کند متخلف است و قطعا با او برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای از اراذل و اوباش، همچون گذشته، اقدام به خیابان فروشی و معبرفروشی می کنند، اظهار داشت: متاسفانه عده ای از اراذل و اوباش بدون ترس از قانون، اقدام به فروش و اجاره خیابان و معابر عمومی و دریافت وجه از دستفروشان می کنند.

چیذری خاطرنشان کرد: از شهروندان و دستفروشان تقاضا داریم در صورت برخورد با اراذل خیابان فروش، به نیروی انتظامی گزارش بدهند و به خواسته های غیرقانونی این افراد تن ندهند.

ارسال نظر: