سردار ساجدی‌نیا عنوان کرد:

برخورد با خودروهای مخل امنیت در چهارشنبه سوری/ تمهیدات پلیس راهور در روزهای پایانی سال

کدخبر: 2091189

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به افزایش سفرهای درون شهری و بار ترافیکی سنگین معابر اصلی شهر در روزهای پایانی سال، از برنامه‌ریزی دقیق و حضور گسترده ماموران پلیس راهور پایتخت برای تسهیل در عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک شهر خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت پلیس، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به کنترل بزرگراه ها، معابر و خیابان‌های شهر تهران از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روزهای پایانی سال 95 گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و حضور گسترده شهروندان و مسافران نوروزی در سطح شهر و همچنین حضور شهروندان برای زیارت اهل قبور، پیش‌بینی می‌شود ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س)، مبادی خروجی و معابر اصلی شهر تهران بیش از پیش افزایش یابد بنابراین در روزهای پایانی سال تمامی این مسیرها در پوشش کامل ماموران پلیس راهور قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به افزایش سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید نظیر امین‌الملک، امامزاده حسن، تجریش، افسریه، بسیج، مولوی، مصطفی خمینی، شوش و ... اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خریدهای نوروزی پیش‌بینی‌ می‌شود روزهای پیش رو شاهد بار ترافیکی سنگینی در برخی مناطق تهران به ویژه منطقه بازار باشیم که در این راستا پلیس با اتخاذ یکسری تمهیدات ترافیکی در این معابر و با حضور محسوس و نامحسوس ماموران و بهره‌مندی از دوربین‌های نظارتی اقدام به تسهیل ترافیکی و تامین امنیت شهروندان می کند.

سردار ساجدی نیا با تاکید بر استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی از دوربین های کنترل ترافیک در این مسیرها از شهروندان درخواست کرد که سفرهای درون شهری خود در مناطق مرکزی شهر را مدیریت کنند.

وی درباره تهمیدات پلیس راهور در چهارشنبه آخر سال نیز گفت:‌ این موضوع بیشتر یک طرح انتظامی است اما قطعا با خودروهایی که بخواهند با امنیت و آرامش شهروندان بازی کرده و یا اقدام به اخلال در آمد و شد شهروندان کنند برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال نظر: