گنج‌زاده، قهرمان کاراته جهان در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

امیدوارم اسپانسرهای بیشتری در لیگ کاراته حضور پیدا کنند/ با گرفتن اسپانسر دغدغه‌های شخصی من برطرف شد

کدخبر: 2091265

قهرمان کاراته جهان گفت: با وجود امضای قرارداد با مگا پارس می‌توانم با ذهن راحت‌تر به کاراته بپردازم و گوشه‌ای از دغدغه‌های زندگی من برطرف می‌شود.

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، در خصوص قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: خوشحالم برای چهارمین بار توانستم با تیم دانشگاه آزاد قهرمانی لیگ را به دست بیاورم. فکر می‌کنم انداختن مدال قهرمانی حق دانشگاه آزاد بود . حریفان خوبی نیز در سوپر لیگ امثال حضور داشتند.

وی ادامه : تیم توسعه شهر تیم بسیار خوبی بود،تیم مناظق نفت خیز جنوب نیز در دور برگشت عملکرد بسیار خوبی داشت و تیم پاس قوامین نیز تیم بدی نبود . مسابقات سوپر لیگ امثال مسابقات جذابی بود و شور و شوق خاصی داشت و خدا را شکر توانستیم آخر سالی به خوبی و خوشی لیگ را تمام کنیم و قهرمان لیگ شویم.

قهرمان مسابقات کاراته جهان در اتریش در خصوص کیفیت مسابقات سوپر لیگ عنوان کرد: کیفیت مسابقات سوپر لیگ همیشه خوب است اما ضعف این مسابقات فقط حضور اسپانسرهای در لیگ است . امیدوارم با وجود المپیکی شدن کاراته اسپانسرهای بیشتری در این مسابقات حضور پیدا کنند تا لیگ جان بگیرد.

وی در خصوص شرایط خودش و گرفتن اسپانسر شخصی عنوان کرد: حدود یک هفته‌ای است که با مگا پارس قرارداد امضا کردم و آنها اسپانسر شخصی من شدند تا با حمایت آنها در لیگ‌های جهانی و مسابقات داخلی حضور داشته باشم. من با مسئولین این شرکت قرارداد یک ساله امضا کردم و امیدوارم بتوانیم همکاری خوبی با هم داشته باشیم. با وجود این اسپانسر من می‌توانم با ذهن راحت‌تر به کاراته بپردازم و گوشه‌ای از دغدغه‌های زندگی من برطرف شود.

گنج‌زاده در خصوص رقابت‌های امروز انتخابی تیم ملی گفت: همه بازیکنان انگیزه دارند پیراهن تیم ملی را به تن کنند و من نیز یکی از همان بازیکنان هستم. من در دوره گذشته در مسابقات کشورهای اسلامی در بخش کومیته تیمی شرکت کردم و به مدال نقره دست یافتم. امیدوارم امسال بتوانم در بخش کومیته انفرادی پیراهن تیم ملی را برتن و به مدال خوشرنگ برسم .

وی خاطر نشان کرد: در بخش کومیته انفرادی رقبای بسیار خوبی دارم. ایمان سنگچولی خودش یکی از قدرت‌های تیم ملی است. سامان حیدری نشان داده انگیزه فراوانی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارد و سجاد فرجی نیز از فیلتر قهرمانی کشور به این انتخابی رسیده است . امیدوارم من هم مسابقات خوبی انجام بدهم و سربلند از این مسابقات بیرون بیایم.

ارسال نظر: