مجمع سرمایه گذاری توسعه ملی با تعیین ۴۵۰ ریال سود به کار خود پایان داد

کدخبر: 2091345

پژمان شعبانپور، تصریح کرد که تمرکز شرکت بیشتر بر گردش معاملات شرکت معطوف شده که در نتیجه رشد ۲۳ درصدی گردش معاملات نسبت به سال قبل از دستاوردهای این امر بوده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجمع عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی عصرروز شنبه 21 اسفندماه با حضور 95 درصد از سهامداران این شرکت برگزار شد.

درابتدای این مراسم، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی،سال مالی گذشته را سالی توام با فراز و نشیب های مختلف در بازار سرمایه برشمرد و گفت که این شرکت توانسته بسیاری از این ریسکها را با پیش بینی درست، مدیریت کند.

پژمان شعبانپور، تعیین سود 409 ریالی برای شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی را معرف تحقق بودجه صد درصدی پیش بینی شده ارزیابی کرد واذعان داشت که سهم (وتوسم) 6 درصد از ارزش بازار سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.

"اخذ امتیاز 100 "،"کسب رتبه یک در شفافیت صورتهای مالی"،"داشتن وزن 96 درصدی سهام نرخ بندی شده در پورتفو" و"سهم مطلوب صنایع پیشرو در سبد سرمایه گذاری ها" از جمله مزیت های این شرکت بوده که از ناحیه مدیرعامل شرکت مورد اشاره قرار گرفت.

به گفته وی، گردش دو برابری سبد سهام شرکت نسبت به بورس،کسب رتبه دوم گردش معاملات در بین شرکتهای سرمایه گذاری با سهم 16 درصدی از گردش معاملات صنعت سرمایه گذاری و مدیریت هزینه های عملیاتی در سطح 11 درصد و رشد 27 درصدی navشرکت، از دیگر مزیت های این شرکت در سال مالی گذشته بوده است.

شعبانپور، تصریح کرد که تمرکز شرکت بیشتر بر گردش معاملات شرکت معطوف شده که در نتیجه رشد 23 درصدی گردش معاملات نسبت به سال قبل از دستاوردهای این امر بوده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، در قیاس بین تقسیم سودهای پورتفوی شرکت با کل بورس، وضعیت شرکتهای سرمایه پذیراین شرکت را 30 درصد مطلوب تر از بازار عنوان و تاکیدکرد که این راهبرد درکنار توجه جدی به کسب درآمد از محل خرید و فروش سهام در برنامه آتی شرکت قرار خواهد گرفت.

بر پایه این گزارش، مجمع پس از بررسی گزارش حسابرس و با تصمیم عمده سهامداران حاضر، به تقسیم سود 450 ریالی رای مثبت داد.

ارسال نظر: