بشار اسد در دیدار با هیات پارلمانی اروپا:

سیاست‌های غلط برخی کشورهای اروپایی باعث گسترش تروریسم در منطقه شد

کدخبر: 2091385

رئیس‌جمهور سوریه امروز ضمن دیدار با هیات پارلمانی اتحادیه اروپا در دمشق درباره آخرین تحولات این کشور و سیاست‎های اروپا در تعامل با تروریسم بحث و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: رئیس جمهور سوریه امروز (یکشنبه) با هیات پارلمانی اروپایی به ریاست «خاویر کوزو» معاون رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا در دمشق دیدار کرد.

بشار اسد و هیات پارلمانی اروپا در این دیدار درباره آخرین تحولات سوریه و سیاست های اتحادپه اروپا در مورد جنگ با تروریسم و همچنین ایجاد راهکارها برای نابودی آن بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری سانا، رئیس جمهور سوریه در این دیدار به وارونه جلوه دادن حجم گسترده‌ اخبار توسط رسانه‎های غربی در طول جنگ سوریه اشاره کرد و گفت: همین مساله باعث افزایش سفرهای نمایندگان پارلمان اروپا به سوریه شده است تا از نزدیک در جریان حقایق آنچه که در سوریه روی می‎‌دهد، قرار بگیرند و سپس تصویر واقعی آن را برای ملت‌های خود تشریح کنند.

اسد گفت: سیاست‌های غلط تعدادی از کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه در راستای حمایت از تروریسم و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ملت‎های آن، منجر به گسترش تروریسم در منطقه و افزایش تعداد پناهندگان شده است.

از سوی دیگر، اعضای هیات پارلمانی اتحادپه اروپا بر عزم خود برای بازگشت روابط دیپلماتیک بین کشورهای عضو این اتحادیه و سوریه و رفع تحریم های اعمال شده علیه این کشور تاکید کردند.

ارسال نظر: