از جام جهانی کشتی فرنگی حمایت می‌کنیم

داورزنی: وزارت ورزش از همه فدراسیون‌ها برای حضوری قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰ حمایت خواهد کرد

کدخبر: 2091434

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در یک چشم به هم زدن هم به المپیک ۲۰۲۰ خواهیم رسید و وزارت ورزش تلاش دارد با تمام توان در کنار فدراسیون‌ها باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا داورزنی در حاشیه برگزاری پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو سیزم در خصوص اینکه ورزش ایران را در سال 95 چگونه ارزیابی کرد، اظهار داشت: سال جاری که در روزهای پایانی آن قرار داریم، سال المپیک و پارالمپیک بود. تلاش زیادی صورت گرفت و نتایج مختلفی در رشته‌های گوناگون به ثبت رسید. در مجموع سالی که در روزهای پایانی آن هستیم سال خوب و مثبتی بود.

وی ادامه داد: در سال پیش رو بازی‌های کشورهای اسلامی را داریم و باید خود را برای این رقابت‌ها آماده کنیم. همچنین تیم‌های مختلف ما مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو دارند و فدراسیون‌ها خود را برای بازی‌های آسیایی سال 2018 اندونزی آماده می‌کنند. در یک چشم به هم زدن هم به المپیک 2020 خواهیم رسید و وزارت ورزش تلاش دارد با تمام توان در کنار فدراسیون‌ها باشد تا در رقابت‌های پیش رو موفقیت‌های بزرگی نصیب ورزش کشورمان شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما بحث نظارتی خود را در وزارت ورزش دنبال می‌کنیم و تمام قد از فدراسیون‌هایمان حمایت خواهیم کرد.

داورزنی در خصوص برگزاری پنجمین اجلاس سیزم گفت: نیروهای نظامی نقش ویژه‌ای در برنامه‌های ورزشی دارند و جلسه امروز به همت وزارت دفاع و تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار شد. مسئولیت برگزاری این برنامه‌ها بر عهده وزارت دفاع و تربیت بدنی نیروهای مسلح است اما ما در وزارت ورزش هم کنار آنها قرار می‌گیریم و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنیم. برگزاری چنین اجلاس‌هایی در دیپلماسی ورزشی و صلح و آرامش نقش پررنگی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس فدراسیون اسکی استعفا داده است، گفت: خیر، او استعفا نکرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص جام جهانی کشتی فرنگی گفت: از جام جهانی کشتی فرنگی حمایت می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

ارسال نظر: