انگیزه زیادی برای مسابقات کشورهای اسلامی دارم

حسن‌بیگی: کار سختی در مسابقات کشورهای اسلامی داریم/ قدم اول در انتخابی تیم ملی را محکم برداشتم

کدخبر: 2091440

ملی‌پوش تیم ملی کاراته گفت: در مسابقات کشورهای اسلامی با حضور قدرت‌های برتر دنیا مانند آذربایجان، ترکیه، مصر و حتی کشورهای دیگر کار سختی داریم.

ابراهیم حسن‌بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، در خصوص عملکرد خوبش در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: سطح مسابقات انتخابی تیم ملی واقعا بالا بود و همه به دنبال ثابت کردن خودشان بودند تا قدم اول را برای حضور در تیم ملی محکم بردارند. خدا را شکر من نیز قدم اول را محکم برداشتم و تا آخر نیز همین گونه ادامه خواهم داد. امیدوارم بتوانم در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی پیراهن تیم ملی را در وزن 75 کیلوگرم انفرادی برتن کنم و پرچم ایران را به اهتزار در بیاورم.

وی ادامه داد: من رقبای سختی در انتخابی تیم ملی داشتم و همه می‌دانند این وزن با توجه به حضور مدعیان زیاد یکی از سخت‌ترین وزن‌ها برای رسیدن به پیراهن تیم ملی است. بازیکنان سرشناس و جوان زیادی در این وزن حضور دارند و هر کسی از ایران بتواند در این وزن فیکس شود قطعا در مسابقات آتی می‌تواند نتیجه بگیرد.

ملی‌پوش تیم ملی در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور در ترکیب ثابت کومیته انفرادی تیم ملی امیدوار است، گفت: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا پیراهن تیم ملی را برتن کنم. در مسابقات کشورهای اسلامی با حضور قدرت‌های برتر دنیا مانند آذربایجان، ترکیه، مصر و حتی کشورهای دیگر کار سختی داریم. کشورها در حال سرمایه‌گذاری برای المپیک هستند و قطعا مسابقات از این به بعد سخت‌تر و سنگین‌تر خواهد شد.

وی با تاکید بر کیفیت بالای مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد: مسابقات کشورهای اسلامی مسابقات سنگین و سختی است اما ما هم تیم قهرمان جهان هستیم. با حضور در این مسابقات سعی می‌کنیم تا حیثیت و اعتبار کاراته ایران دفاع کنیم تا نشان دهیم کاراته ایران همیشه در اوج است و می‌تواند اقتدار خود را حفظ کند.

حسن‌بیگی در خصوص انگیزه‌هایش برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: من سعی می‌کنم با تمرینات و عملکردم ابتدا پیراهن تیم ملی را برتن کنم تا در مسابقات کشورهای اسلامی عنوان قهرمانی را کسب و مسیرم را برای مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان هموار کنم.

وی ادامه داد: انگیزهایم خیلی برای این مسابقات بالا است . در حال حاضر 26 ساله هستم و روز به روز تلاشم را بیشتر می‌کنم تا مدال‌های نداشته را کسب کنم تا در نهایت به مدال المپیک برسم.

ارسال نظر: