سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران:

۱۲۳ ایستگاه و تمامی آتش‌نشانان به صورت ۱۰۰ درصد در آماده باش کامل قرار دارند

کدخبر: 2091550

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: فردا شب ۱۲۳ ایستگاه و تمامی آتش‌نشانان به صورت ۱۰۰ درصد در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز حادثه احتمالی اقدامات لازم صورت بگیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جلال ملکی در گفتگو با فارس ، درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: براساس رسم دیرینه ایرانیان سه‌شنبه آخر سال جشن‌هایی برگزار می‌شود که با توجه به استفاده از مواد محترقه در این جشن‌ها مصدومان و تلفات جانی نیز داشته‌ایم.

وی گفت: بر همین اساس فردا تمامی نیروهای آتش‌نشانی به صورت صددرصد در قالب 123 ایستگاه آماده باش هستند.

ملکی بیان داشت: بر همین اساس در 1148 نقطه از شهر تهران نیروهای آتش‌نشانی مستقر می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در 575 نقطه از شهر تهران خودروهای آ‌تش‌نشانی سبک و سنگین استقرار دارد که در 234 نقطه خودروهای سنگین و در 232 نقطه نیز خودروهای سبک حضور دارند.

وی گفت: 109 موتورسیکلت نیز در قالب تیم‌های موتوری در محل‌های مشخص شده گشت‌زنی می‌کنند و 453 تیم پیاده نیز با کپسول‌های خاموش‌کننده در سطح معابر شهر تهران حضور دارند تا در صورت بروز حادثه احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

ملکی افزود: 120 دستگاه خودرو از پتانسیل خودروهای نواحی شهرداری نیز فردا شب مجهز به وسایل آتش‌نشانی می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: 2731 نفر آتش‌نشان در محل‌های مشخص شده حضور خواهند داشت و ما بقی آ‌تش‌نشانان نیز از ساعت 16 در ایستگاه‌ها هستند.

وی گفت: هدف از آماده‌باش آتش‌نشانان ممانعت از برگزاری جشن‌ها نیست و امیدواریم فردا شب مراسم خوبی بدون خسارت و تلفات جانی برگزار شود.

ارسال نظر: