گرد و خاک، مدارس و دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر را تعطیل کرد

کدخبر: 2091589

گرد و خاک مدارس و دانشگاه‌های ۲ شهرستان آبادان و خرمشهر در نوبت صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۴ اسفندماه) را به تعطیلی کشاند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عزیزالله شهبازی فرماندار آبادان از تعطیلی کلیه مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان در نوبت صبح امروز به علت غلظت بالای گرد و غبار خبر داد.

وی با اشاره به گرد و غبار روز گذشته، اظهار کرد: باتوجه به تداوم وجود ذرات گردوغبار در هوا، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در سطح شهرستان در نوبت صبح (سه‌شنبه، 24 اسفندماه) تعطیل هستند.

شهبازی در خصوص تعطیلی نوبت عصر نیز، گفت: هواشناسی پیش‌بینی کرده است که تا پیش از ظهر توده گردوخاک از شهرهای آبادان و خرمشهر خارج می‌شود، بنابراین ضرورتی برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در نوبت عصر وجود ندارد.

فرماندار آبادان خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بالای آلاینده‌ها معادل ۲۲ برابر حد مجاز در روز جاری، مدارس برای ادامه فعالیت نیاز به شست‌وشو و پاکسازی دارند؛ به همین دلیل کلیه مدارس و دانشگاه‌ها در نوبت صبح تعطیل خواهند بود، اما در نوبت عصر به فعالیت خود ادامه می‌دهند و دایر هستند.

همچنین ولی‌الله حیاتی فرماندار خرمشهر، گفت: کلیه مدارس و دانشگاه‌های شهرستان خرمشهر در نوبت صبح امروز (سه9‌شنبه، 24 اسفندماه) به علت گرد و غبار خبر داد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی گرد و خاک تا پیش از ظهر از منطقه خارج می‌شود، به همین دلیل مدارس نوبت عصر فعالیت معمول خود را خواهند داشت.

ارسال نظر: