رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در رزمایش ترافیکی نوروز ۹۶:

کنترل راه‌های کشور در ایام نوروز با ۱۲ هزار نیروی راهدار/ سامانه تلفنی ۱۴۱ در خدمت شهروندان

کدخبر: 2091597

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اعلام اینکه رفتار رانندگان می‌تواند نقش چشمگیری در کاهش تخلفات و تلفات رانندگی داشته باشد، گفت: آرزو می‌کنم امسال سال کم خطری داشته باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، داوود کشاورزیان در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات نوروزی سال ۹۶ گفت: خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی موفق شد در سال ۹۵ علی رقم تنگناهای بودجه‌ای برخی از گلوگاه‌های ترافیکی را برطرف کرد و امیدوارم امسال شاهد ترافیک روان‌تری در جاده‌های کشور باشیم.

وی با بیان اینکه برای همه نیروهای حاضر در طرح نوروزی ترافیکی آرزوی موفقیت و سلامت دارم؛ افزود: همکاران امسال نسبت به ممیزی و کنترل راه‌های کشور اقدام می‌کنند و ۱۲ هزار نیروی راهدار در ۷۵۰ راهدارخانه و در قالب ۱۲۰۰ اکیپ زمستانی در این طرح حضور دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: هماهنگی لارم با شرکت‌های راهداری و حمل و نقل مسافران انجام شده و سامانه تلفنی ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ در خدمت شهروندان است. شهروندان به صورت آنلاین نیز می‌توانند ایمنی و باز بودن مسیرها را چک کنند.

وی با اعلام اینکه رفتار رانندگان می‌تواند نقش چشمگیری در کاهش میزان تخلفات و تلفات رانندگی داشته باشد، گفت: آرزو می‌کنم امسال سال کم خطری داشته باشیم.

ارسال نظر: