بیرانوند:

در تمام استان‌ها مجامع جبهه مردمی تشکیل شده است

کدخبر: 2091631

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان لرستان با اشاره به فعالیت‌های استانی این جبهه گفت: فرآیندی طراحی شده تا کار تشکیلاتی از پایین به بالا شکل بگیرد و این بر خلاف تمام رویه‌های قبلی است که یک عنصر سیاسی در مرکز تصمیمی می‌گرفت و به استان‌ها ابلاغ می‌کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهرام بیرانوند دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان لرستان با اشاره به روند فعالیت این جبهه در استان متبوعش و روند وحدت نیروهای انقلاب در سراسر کشور اظهار داشت: اصولی که جبهه بر آن بنا شده این است که تلاش شود در درون جامعه به یک اتفاق نظر برسد، بنابراین وحدت نیروها مورد توجه ما است و از سوی دیگر یکی از کار ویژه‌های جبهه مردمی ورود به عرصه انتخابات است.

بیرانوند ادامه داد: قرار شده است جبهه مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری به کاندیدای واحد برسد تا مردم سردرگم نشوند،‌ لذا ما فردی را به عنوان نماینده جبهه به مردم معرفی خواهیم کرد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان لرستان با اشاره به فعالیت‌های استانی این جبهه گفت: فرآیندی طراحی شده تا کار تشکیلاتی از پایین به بالا شکل بگیرد و این بر خلاف تمام رویه‌های قبلی است که یک عنصر سیاسی در مرکز، تصمیمی می‌گرفت و بعد به استان‌ها ابلاغ می‌کردند، در فرآیند جدید جمع کثیری از نخبگان که آنها نیز بر اساس انتخابات مشخص شده‌اند، کار را به دست گرفته‌اند و در تمام استان‌ها مجامعی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برای کنگره دوم که 17 فروردین برگزار می‌شود، نمایندگان استان‌ها حضور خواهند داشت،‌ افزود: تشکیلات استان‌ها به این شکل است یک شورای مرکزی دارند که از هر شهرستان در آن یک نماینده وجود دارد و برخی نخبگان استان و نخبگان قشری نیز آنجا حضور دارند و در هر شهرستان یک هیأت رئیسه وجود دارد که تشکیلات را اداره می‌کند.

ارسال نظر: