طلایی؛

هزینه‌کردها در ستاد هماهنگی شورایاری‌ها شفاف است

کدخبر: 2091645

نایب رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از اظهارات برخی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر تخلف در ستاد هماهنگی شورایاری ها گفت: همه هزینه کردها در این ستاد شفاف است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرتضی طلایی در جریان سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارش ستاد شورایاری‌ها در سال ۹۵ اظهار کرد: تا این تاریخ دو میلیارد و ۵۹ میلیون تومان در ستاد شورایاری‌ها ذخیره شده و بخش قابل توجهی نیز برای کاهش هزینه ها از خدمات شهرداری ها استفاده کرده ایم.

وی تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان از طریق شورای شهر تهران به ستاد هماهنگی شورایاری ها واریز شده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: از دو میلیارد و ۵۹ میلیون تومان، حدود یک میلیارد تومان به صورت مستقیم به شورایاری های محلات داده شده است و مابقی رقم در پنج سرفصل از جمله آموزش توانمند سازی، اطلاع رسانی و روابط عمومی، اقدامات اجرایی و ... هزینه شده است.

وی با انتقاد از برخی از اعضای شورای شهر تهران و اظهارات آنها مبنی بر عدم شفاف سازی مالی در ستاد شورایاری ها تصریح کرد: عنوان چنین مطالبی درست نیست و شفافیت تنها به حرف نیست بلکه به عمل است و شیوه ستاد شورایاری ها به گونه ای است که شفاف و مشخص است.

طلائی اضافه کرد: متأسفانه بعضی از اعضاء صحبت های غیر واقعی را مطرح می کنند و در ادامه پاسخگو نیستند.

وی همچنین به روند تأیید صلاحیت شورایاری ها در انتخابات خاطرنشان کرد: این یک روند کاملاً مشخصی است که در اختیار بخش ستاد هماهنگی نیست.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شورایاری ها، یک ظرفیت قابل توجهی دارند و بگذاریم این مجموعه به خدمت گذاری خود در محلات ادامه دهد و جایگاه اجتماعی آن را حفظ کنیم.

ارسال نظر: