همزمان با روزهای پایانی سال؛

ساعت کار میادین میوه و تره بار منطقه ۷ افزایش می یابد

کدخبر: 2091647

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ گفت: ساعت کار میادین میوه و تره بار این منطقه در روزهای پایانی سال با هدف ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان افزایش می یابد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدعلی شعبانی با اشاره به افزایش تقاضای شهروندان برای تامین مایحتاج خود در روزهای پایانی سال، تصریح کرد: میادین منطقه از تاریخ بیست ویکم تا یکشنبه بیست و نهم اسفند ماه به صورت یکسره از ساعت 7:30 تا ساعت 21 فعال است و روز 30 اسفند نیز میادین و بازارهای میوه و تره بار تا ساعت 12 آماده ارائه خدمات ویژه به شهروندان خواهند بود.

وی در ادامه تصریح کرد: روزهای سوم و چهارم فروردین نیز میادین میوه و تره بار منطقه به صورت نیمروز از ساعت 8:30 الی 13 فعالیت خواهند داشت.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 شهروندان می توانند از پنجم تا دوازدهم فروردین ماه از ساعت 8 الی 13 به بازارهای میوه و تره بار مراجعه کرده و مایحتاج مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به دیگر اقداماتی که در طرح استقبال از بهار در اداره ساماندهی منطقه انجام می شود، یادآور شد: شستشو و نظافت محوطه میادین و سایبانهای واحدهای عرضه میوه در میادین از اقذامات ویژه ای است که با توجه به حجم مراجعات شهروندان جهت خرید میوه در ایام پایانی سال توسط اداره ساماندهی با هماهنگی اداره خدمات شهری منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی بهسازی وضعیت ظاهری کیوسکها، کاهش مزاحمت های صنفی و جلب آسایش مردم از طریق صدورآراء جدید و پیگیری اجرای آراءبند 20، برپایی ایستگاه اطلاع رسانی مدیریت جانوران مضر شهری، افزایش ساعات عملیات امر کنترل ومبارزه با موش و توزیع تله چسبی و کتابچه آموزشی از دیگر اقدامات اداره ساماندهی در راستای اجرای طرح استقبال از بهار است.

ارسال نظر: