نیک‌فر:

شورای همگرایی جوانان انقلاب اسلامی عضو "جبهه مردمی" است

کدخبر: 2091767

سخنگوی شورای همگرایی جوانان انقلاب اسلامی با بیان اینکه شورای همگرایی جوانان انقلاب اسلامی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، از وضعیت کنونی کشور انتقاد و بر تغییر وضع موجود در جهت بهبود اقتصاد و معیشت مردم تاکید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیرمیثم نیک‌فر سخنگوی شورای همگرایی جوانان انقلاب اسلامی از وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان در کشور به شدت انتقاد کرد و وظیفه مهم رئیس جمهور آینده را رفع فوری معضل بیکاری دانست.

وی در ادامه گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال نو شاهد فقر و تکدی‌گری بخشی از جوانان، زنان و کودکان در سطح شهرها هستیم. باعث تأسف است با وجود ظرفیت‌های بالقوه و ثروت بی‌نظیر کشورمان، برخی از اقشار مستضعف مجبور به دوره‌گردی و گدایی و ابراز نیاز به هم‌نوعان خود شوند و آیا این پدیده محصول عملکرد دولتی است که خود را با عناوین تدبیر و امید مزین کرده است؟

نیک‌فر با اشاره به توصیه دین به رعایت کرامت انسانی افزود: متأسفانه شاهد گرفتاری اقشار تحصیل‌کرده هستیم تا جایی که طبق گزارش و اخباری که همه مطلعیم برخی افراد دارای تحصیلات برای گذران زندگی خود با شکل و شمایل «حاجی فیروز» در سطح شهر مبادرت کرده‌اند و این یک اتفاق دور از ذهنی بود که در دوره دولت یازدهم به وقوع پیوست و دل هر ایرانی حق‌جوی را به درد آورد.

سخنگوی شورای همگرایی جوانان انقلاب اسلامی با اعلام اینکه این مجموعه عضو «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» است، در پایان گفت: امیدواریم به رحمت واسعه الهی که رئیس جمهور آینده کشورمان با برنامه‌های نوین اقتصادی و معیشتی، معضل بیکاری و معیشت هم‌میهنان عزیز را با همت والا و نیز با اتحاد نیروهای انقلاب در کمترین زمان ممکن برطرف کند و حافظ کرامت انسانی مردم شریف و صبور میهن عزیزمان باشد.

ارسال نظر: