بازدید سردار نقدی از "سینماسنگر" جشنواره عمار در راهیان نور

کدخبر: 2091770

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با حضور در منطقه عملیاتی راهیان نور از "سینماسنگر" جشنواره مردمی فیلم عمار بازدید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با حضور در منطقه عملیاتی راهیان نور از «سینماسنگر» جشنواره مردمی فیلم عمار بازدید کرد .

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با حضور در «سینماسنگر» و بازدید از این طرح و برنامه فرهنگی در سخنانی، گفت: هر کسی ابتکار بزند و خلاقیت داشته باشد و بتواند این حقیقت را بهتر جلوه بدهد هنر خودش است که توانسته از سفره پر برکت شهدا چیزی را نصیب خود کند .

وی افزود: اکران فیلمهای عمار در راهیان نور، اقدام بسیار خوبی است که ما بتوانیم با زبان های مختلفی قایق شهدا را به نسل ها منتقل کنیم و در حقیقت این کار نیز اجری است که خود ما با این کار بسیار پسندیده خود برده ایم .

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ادامه داد: تمامی افراد فرصت شهید شدن ندارند؛ 72 نفر در کربلا شهید شدند اما میلیون ها نفر انسان آزاده پدید آمدند .

سردار نقدی خاطرنشان کرد: این انسان های آزاده پیرامون کربلا با شعر گفتن، کتاب نوشتن، مرثیه سرودن تئاتر اجرا کردن، فیلم ساختن، تعزیه راه انداختن و پیام کربلا را به همه مردم رساندند؛ تمامی این افراد در ثواب شهدای کربلا سهیم هستند .

وی در پایان تصریح کرد: هر فردی که در این کارها و اقدامات وارد شود و این ابتکارها را انجام بدهد از این سفره الهی و پربرکت برای خود بهره برده و زرنگی خود را نشان داده است .

گفتنی است اکران فیلمهای جشنواره عمار در ایام برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور با نمایش 40 عنوان از آثار این جشنواره شامل فیلم، مستند، نماهنگ و انیمشن در «سینماسنگر» در یادمان‌های هویزه برای زائران به دو صورت رایگان و بلیط فروشی اختیاری فعالیت می کند .

ارسال نظر: