سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران:

تیم ایران قربانی داوران شد/ به راحتی حق ما را خوردند؛ انگار ما میهمان روس‌ها بودیم

کدخبر: 2091904

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: علت شکست مقابل روسیه را باید از داوران بپرسید و با وجود اینکه ما میزبان بودیم به راحتی حق ما را خوردند؛ انگار ما میهمان روس‌ها بودیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: علی اشکانی پس از شکست ایران مقابل روسیه در جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: علت این شکست را باید از داوران بپرسید و با وجود اینکه ما میزبان بودیم به راحتی حق ما را خوردند؛ انگار ما میهمان روس‌ها بودیم.

وی ادامه داد: به داوری باختیم و در وزن 130 هم داوری علیه ما بود؛ حتی به عبدولی هم اشتباه اخطار دادند. سر ارسلان را هم بریدند. قادریان قهرمان روس را شکست داد. بچه‌های ما خوب هستند، اما باید در داوری هم تمرکز کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: جام جهانی را در دوره‌های گذشته همیشه برده‌ایم و این باخت را به فال نیک می‌گیریم، اما اگر داوری‌ها در خارج از کشور هم اینگونه باشد به مشکل می‌خوریم.

اشکانی خاطرنشان کرد: چرایی این باخت را از داوران باید پرسید؛ تیم ما قربانی داوری شد. تیم ما به جوان‌ها احتیاج دارد. عبدولی با نامهربانی باخت. اصلا و شورای فنی کارشناس‌تر است و می‌دانند به چه تیمی باختیم و خدا را شکر هنوز بعد از المپیک چشمه کشتی جاری است.

ارسال نظر: