با صدور بیانیه‌‌ای

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه آغاز به کار کرد

کدخبر: 2091909

جمعیت جوانان انقلابی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای رسما فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جمعیت جوانان انقلابی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای رسما فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران که میراث ماندگار خورشید درخشان آسمان تاریخ ایران امام خمینی(ره) است، با هدایت الهی آن بزرگ‌مرد، همت و از خودگذشتگی ملت شریف ایران و در راس آن، جوانان و نوجوانان به بار نشست و طرحی نو در عالم سیاست ظلمت گرفته جهان در انداخت.

بیانیه می‌افزاید‌: آشکار و غیر قابل انکار است که چنین نوری الهی در ظلمات سیاست‌های بریده از آسمان، چشم خفاشان و شب‌پرستان را نشانه گرفت و دشمنی و عداوت آنان را برانگیخت.

در این بیانیه آمده است:‌ دفع این دشمنی و آزار، چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن بیش از هر کسی، بر دوش جوانان بلند همت این مرز و بوم بود و آن‌چنان در این راه جانفشانی کرده و غیرت نشان دادند که نامشان تا ابد در دفتر افتخارات ایران و قلب‌های ملت ثبت شده است.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: بدون تعارف باید گفت که هرگاه در کشور از دفاع مقدس گرفته تا عرصه‌های علمی، همچون هسته‌ای، نانوتکنولوژی، شبیه‌سازی و... به جوانان بها داده شد، با موفقیت همراه بود و هرگاه حضور جوانان با سد و ممانعت مواجه شد، کسالت، رخوت و ناکارآمدی به‌بار آورده است.

این بیانیه می‌افزاید: ما جمعی از جوانان و فعالان سیاسی استان کرمانشاه بر مبنای دغدغه و تعهد نسبت به آینده و با عنایت به وضعیت نامناسب حال حاضر کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تامل در حرکت عظیم و بدیع جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مردمی ساختن عرصه سیاست و همت آنان در آبادانی ایران عزیز و مقابله با فساد و تبعیض و ویژه خواری، با توکل بر پروردگار متعال و عنایات ائمه اطهار(ع) فعالیت جمعیت جوانان انقلابی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان کرمانشاه را آغاز می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: همچنین از همه جوانانی که نسبت به این خاک مقدس دغدغه دارند و بر ایشان حقانیت حکمت و جهان شناسی رهبر معظم انقلاب اسلامی به اثبات رسیده است، دعوت می‌کرده که به این علم برافراشته بپیوندند و اعلام می‌کنیم که بر ما ناکارآمدی مدیریت کهنسالان به اثبات رسیده است و از رخوت مدیران بازنشسته‌ی کم‌تحرک به تنگ آمده‌ایم.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: این کشور و استان متعلق به همه مردم و علی‌الخصوص جوانان است و این حق هر جوان شایسته‌ی متعهد به این نظام است که با هر سلیقه‌ سیاسی، بتواند در پیشرفت کشورش سهیم و دخیل باشد و باید کشور به‌گونه‌ای اداره شود که این امکان برای همه ایجاد کند.

این بیانیه می‌افزاید: فردای ایران را باید جوانان این مرز و بوم رقم بزنند و امروز آن زمانی است که باید برای فردایمان تصمیم بگیریم.

ارسال نظر: