مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا

روستوف با آزمون به منچستر باخت و حذف شد/ المپیاکو در حضور انصاری‌فرد به بشیکتاش باخت و از لیگ اروپا کنار رفت

کدخبر: 2091919

تیم فوتبال المپیاکوس یونان در حضور ۹۰ دقیقه‌ای انصاری‌فرد به بشیکتاش باخت و از لیگ اروپا حذف شد و تیم فوتبال روستوف در حضور ۶۲ دقیقه‌ای سردار آزمون مقابل تیم منچستریونایتد شکست خورد و از لیگ اروپا کنار رفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم های فوتبال بشیکتاش ترکیه و المپیاکوس یونان در مسابقه برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه تیم ترکیه‌ای با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید و در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

در این دیدار کریم انصاری‌فرد به مدت 90 دقیقه در ترکیب المپیاکو بازی کرد، اما به عنوان مهاجم نتوانست برای تیم یونانی گلزنی کند.

دو مسابقه دیگر نیز همزمان با این مسابقه برگزار شد که تیم خنت و خنک بلژیک مقابل هم صف آرایی کردند که در مسابقه برگشت دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند،‌اما در مجموع دو مسابقه تیم خنک با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

تیم های کراسنودار روسیه و سلتاویه‌گو اسپانیا نیز دیگر مسابقه امشب را برگزار کردند که تیم روسیه‌ای در مسابقه امشب با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت 4 بر یک بازنده باشد و تیم اسپانیایی با قدرت راهی مرحله بعدی شود.

مسابقات مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا با برگزاری 8 مسابقه به پایان رسید و تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم‌های منچستریونایتد و روستوف در اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده انگلیسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و با توجه به تساوی یک بر یک در مسابقه رفت و در مجموع نیتجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

*نتایج سایر دیدارها در مرحله برگشت یک هشتم نهایی به ترتیب زیر است:

آژاکس هلند 2 - کپنهانگن دانمارک صفر(آژاکس در دیدار رفت 2 بر یک باخته بود،‌اما با این پیروزی و با مجموع نتیجه 3 بر 2 راهی مرحله بعدی مسابقات شد)

اندرلشت بلژیک یک - آپوئل قبرس صفر( اندرلشت با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت؛ در مجموع 2 بر صفر پیروز شد و صعود کرد)

بورسیا دورتموند آلمان 2 - شالکه آلمان 2( تیم شالکه در دیدار رفت در خانه خود به تساوی یک بر یک رسیده بود و امروز هم به دلیل تساوی 2 بر2 و زدن گل های بیشتر در خانه حریف صعود کرد)

آ اس رم ایتالیا 2 - لیون فرانسه یک( مسابقه رفت را لیون با نتیجه 4 بر 2 رم را شکست داده و در مجموع با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و راهی مرحله بعد شد)

ارسال نظر: