فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرد:

سوریه جنگنده رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد

کدخبر: 2091942

سامانه دفاع هوایی سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی به تدمر واکنش نشان داد و یکی از هواپیماها را در داخل اراضی اشغالی سرنگون کرد و یک هواپیمای دیگر نیز آسیب دید.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پرس تی وی، ارتش سوریه اعلام کرد: چهار جنگنده رژیم صهیونیستی به حریم هوایی سوریه تجاوز کردند که یکی از آنها سرنگون شد و یک فروند دیگر هدف آتش پدافندهای سوریه قرار گرفت.

تلویزیون الاخباریه سوریه نیز، در خبری فوری به نقل از فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد؛ چهار فروند هواپیمای اسرائیلی ساعت دو و چهل دقیقه بامداد امروز از طریق آسمان لبنان، وارد آسمان منطقه البریج در سوریه شدند و یکی از پایگاههای نظامی را در نزدیک تدمر، حومه شرقی حمص، هدف قرار دادند. سامانه دفاع هوایی سوریه به این تجاوز واکنش نشان داد و یکی از هواپیماها را در داخل اراضی اشغالی سرنگون کرد و هواپیمای دیگر نیز آسیب دید و در نتیجه دیگر هواپیماها وادار به فرار شدند.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند؛ ارتش سوریه سحرگاه امروز نخستین بار از موشک های ضدهوایی «اس ای 5» ساخت روسیه برای شلیک به طرف جنگنده های این رژیم استفاده کرد.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی خبر اعلام شده از سوی ارتش سوریه مبنی بر انهدام یکی از جنگنده های اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه را تکذیب کرد.

ارسال نظر: