دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

مشکلی برای اسکان زائران شهدا در استان خوزستان نداریم

کدخبر: 2092078

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: با توجه به زیرساخت‌های که در مناطق عملیاتی مهیا شده پاسخگوی همه زائران شهدا هستیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سردار نادر ادیبی امروز به زیارت مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه و عملیات نصر و دیگر شهدای هویزه رفت.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در حاشیه زیارت مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه و عملیات نصر و شهدای هویزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های که در مناطق عملیاتی مهیا شده، پاسخگوی همه زائران شهدا هستیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با اشاره به امکانان فراهم شده برای زائران شهدا در خوزستان گفت: راهیان نور سپاه مراکز اسکان بسیاری را راه اندازی کرد و مجموعه ارتش، نیروی انتظامی و سایر سازمان‌ها آمادگی پذیرایی از زائران را دارند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور حضور فرماندهان عالی نیروهای مسلح، یادگاران دفاع مقدس و کسانی که در جنگ هشت ساله جنگ تحمیلی با مدیریت خود پیروزی را برای ملت به ارمغان آوردند را برای زائران حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: وقتی عالی‌ترین مقام نیروهای مسلح و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری در یادمان‌های شهدا حضور پیدا کنند نشان دهنده این است که عزم و اراده نیروهای مسلح برای بسترسازی حضور مردم در مناطق عملیاتی جدی است.

سردار ادیبی خاطرنشان کرد: عزم و اراده نیروهای مسلح برای بالابردن کیفیت و کمیت و حضور حداکثری مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس مؤثر و مفید است.

ارسال نظر: