رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها:

انتخابات در ۱۰ هزار شعبه که اعضای شوراهایشان ۷ تا ۹ نفر هستند الکترونیکی برگزار می‌شود

کدخبر: 2092109

محمودی با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای این هیات با وزیر کشور اظهار داشت: انتخابات در ۱۰ هزار شعبه از شهرها و روستاها که اعضای شوراهایشان ۷ تا ۹ نفر هستند به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد محمودی شاهنشین رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای این هیات با وزیر کشور گفت:جلسه اعضای هـیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با وزیر کشور، قائم مقام و معاونان وزیر در محل وزارت کشور روز گذشته برگزارشد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار بر این شد که آمار روستاها و شهرها از سرشماری سال ۹۵ باشد و همچنین انتخابات در ۱۰ هزار شعبه از شهرها و روستاها که اعضای شوراهایشان ۷ تا ۹ نفر هستند به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

محمد محمودی شاه‌نشین افزود: جلسه روز گذشته، بیشتر جنبه تبادل نظر و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین هیات نظارت و هیات اجرایی را داشت.

محمودی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد ملاک آمار جمعیت شهرها و روستا براساس آخرین سرشماری کشوری یعنی سرشماری سال ۹۵ در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: همچنین هر دو طرف تاکید داشتند با دقت بیشتر و آموزش بهتر، انتخابات در تعدادی از شهرستان‌ها که اعضای شورای های آن ها ۷ تا ۹ نفر است به صورت الکترونیکی برگزار شود که ۱۰ هزار شعبه را شامل می‌شود.

ارسال نظر: