پیام تبریک جلالی به مناسبت فرارسیدن سال‌نو

کدخبر: 2092121

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال 1396 به مردم متدین این شهرستان‌ها و همچنین مردم شریف و ولایتمدار شهرستان‌های شاهرود و میامی، سالی سرشار از خیر و امید را برای آنها آرزو کرد.

متن پیام رئیس مرکز پژوهش های مجلس به شرح زیر است:

نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدیدحیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوال‌هاست که نویدبخش گذار از زمستان و شروع فصلی جدید مملو از شوق در حرکت به سوی رشد و تعالی و پیشرفت تا نیل به اهداف متعالی ایران عزیز اسلامی است.

سال 1395 تحت زعامت و منویات رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم ایران اسلامی، سال پرشکوه و زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران بود که البته حوادث تلخ و ناگوار ازدست دادن هموطنان عزیز، شجاع و ایثارگر کشورمان به ویژه در دو سانحه برخورد قطار تبریز-مشهد و فروریختن ساختمان پلاسکو، با تالم و تاثر خاطر گذشت که امیددارم تا در سال نو با مدیریت کارآمد و برنامه‌ریزی‌های متقن، شاهد تکرار ضایعه‌های دردناک و جانکاهی از این دست نباشیم.

بهار سال نو به واسطه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌تردید باردیگر شکوفه‌های حضور پرشور توام با شعور ملت بزرگوار ایران اسلامی سرآغاز سال 1396 را مزین و برگ دیگری از حماسه و افتخار را بر دیوان بلند و پرآوازه این مرزبوم حک خواهد کرد. رجاءواثق دارم مردم شریف شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همشهریان عزیزم در شاهرود و میامی همچون گذشته نقش عمده‌ای در این حماسه‌آفرینی برعهده خواهند داشت.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال 1396، بهار طبیعت را خدمت تمامی هموطنان به ویژه مردم عزیز و بزرگوار تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس، شاهرود و میامی تبریک عرض می‌نمایم و تلاش مضاعف همه خدمتگزاران به ملت عزیز ایران اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و دستیابی به رونق اقتصادی در سایه ثبات و عقلانیت را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

ارسال نظر: