اکبریان با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب:

سال گذشته نتوانستیم "اقتصاد مقاومتی" را محقق کنیم/ مجلس برای رونق تولید و رفع بیکاری اقدامات موثری انجام خواهد داد

کدخبر: 2092216

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با ابراز تاسف نسبت به اینکه سال گذشته نتوانستیم "اقتصاد مقاومتی" را محقق کنیم، گفت: مجلس برای رونق تولید و رفع بیکاری اقدامات موثری انجام خواهد داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس ، با اشاره به نام‌گذاری مقام معظم رهبری بر روی سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری‌های سال‌های اخیر نشان دادند که بر روی تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و تعابیر مختلف از آن در نام‌گذاری‌های سال‌ها بیانگر همین نکته است.

وی با یادآوری عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» برای سال گذشته اظهار داشت: اقداماتی توسط دولت و مجلس از سال قبل جهت تحقق جدی‌تر اقتصاد مقاومتی آغاز شد اما برازنده کشور نبود.

اکبریان حمایت از تولید ملی را منشاء مؤثری جهت اشتغال جوانان خواند و گفت: تا اشتغال در کشور توسعه نیابد و بازارهای داخلی اشباع نشود و تولید داخل به سمت صادرات نرود نمی‌توانیم در بازارهای خارجی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی به رکود حاکم و میزان بالای قاچاق در کشور اشاره کرد و افزود: با تداوم روند فعلی کشور با آسیب جدی مواجه خواهد شد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی نام‌گذاری سال‌ها را تعیین تکلیف برای اولویت بندی خدمت به مردم خواند و گفت: در مجلس به ویژه کمیسیون صنایع خواهیم کوشید سال آینده اقدام مؤثری در جهت رونق تولید ملی و رفع بیکاری در کشور داشته باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر چند که ما از سال گذشته نیز توجه ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی را در مجلس و کمیسیون اقتصاد در دستور داشتیم اما در حد و اندازه لازم نتوانستیم آن را محقق کنیم که مایه شرمندگی در برابر خون‌هایی است که برای پایندگی نظام اسلامی بر زمین ریخته شده است.

ارسال نظر: