هشتمین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶ در سراسر کشور؛

امدادرسانی به ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر از هموطنان در سراسر کشور/ انجام ۱۷۰ مورد عملیات رهاسازی خودرو

کدخبر: 2092393

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال‌احمر در یک هزار و ۴۸۰ ماموریت امدادی خدمات لازم را به ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر از هموطنان ارائه داده و چهار هزار و ۶۰۰ نفر از مسافران نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرتضی سلیمی با تشریح خدمات امدادگران در 8 روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 96 هلال‌احمر، گفت: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در یک هزار و 480 ماموریت امدادی، خدمات لازم را ارئه کرده‌اند که در این میان 720 ماموریت شامل 49 درصد از ماموریت‌های امداد و نجات؛ ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 16 هزار و 300 از هموطنان در چند روز ابتدایی اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ادامه داد: بر این اساس یک هزار و92 تن از حوادث نجات داده شده و 733نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به رهاسازی 301 مصدوم در 170 مورد عملیات رهاسازی، خاطرنشان کرد: به علاوه سه هزار و 900 تن از خدمات درمان سرپایی استفاده کردند و در این زمینه 612 تن از هموطنان خدمات اسکان اضطراری دریافت کردند و چهار هزار و 600 مسافر نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.

ارسال نظر: