سرپرست اورژانس کشور خبر داد:

انجام ۳۸۰ بازدید توسط تیم‌های نظارتی از مراکز درمانی کشور/ مصدومیت بیش از ۱۴ هزار مسافر نوروزی

کدخبر: 2092396

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه از ابتدای جرای طرح نوروزی بیش از ۳۸۰ بازیدی توسط تیم‌های نظارتی اورژانس کشور از مراکز درمانی و پیش‌بیمارستانی صورت گرفته است، گفت: نحوه عملکرد و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را نیز به صورت آنلاین نظارت می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیرحسین کولیوند در گفتگو با فارس اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی که از 25 اسفند آغاز شده است تاکنون 380 بازدید توسط تیم‌های اورژانس کشور از مراکز در مانی و پیش بیمارستانی به عمل آمده است.

وی افزود: این تیم‌های نظارتی در قالب 11 گروه تا پایان فروردین برای نظارت بر مراکز درمانی و پیش‌بیمارستانی به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: از ابتدای طرح تا امروز 300 بازدید از مراکز و پایگاه‌های پیش‌بیمارستانی و 80 بازدید نظارتی از مراکز درمانی به عمل آمده است.

کولیوند گفت: به صورت مستمر و شیوه عملکرد و اقدامات مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین نیروهای اورژانسی در سراسر کشور نظارت می‌شود و ارزیابی لازم در ارتباط با حضور نیروهای انسانی و تخصصی، دارو و تجهیزات و رضایتمندی مردم مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ارزیابی‌ها به صورت آنلاین با فرم الکترونیکی به مراکز کشور ا رسال می‌شود و نحوه عملکرد و کیفیت خدمات ارائه شده نیز به صورت مستقیم و آنلاین نظارت می‌شود.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه از ابتدای طرح سلامت نوروزی بیش از 15 هزار ماموریت ترافیکی صورت گرفت است گفت: 13 هزار مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و 1503 مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان یافتند.

ارسال نظر: