نوبخت:

پیشرفت کشور در گرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب است

کدخبر: 2092445

سخنگوی دولت گفت: پیشرفت کشور در گرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ایسنا نوشت: نوبخت، سخنگوی دولت در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان که استاندار گیلان نیز حضور داشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و مشهد مقدس، اظهار کرد: دولت مصمم و مهیا در مسیر ارشادات و بیانات معظم له حرکت می‌کند.

وی افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سایه اتحاد ملی انجام می‌پذیرد و پیشرفت کشور در گرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب در اجرای این سیاست‌ها است.

معاون رئیس جمهور گفت: مایوس شدن دشمنان از نبود فاصله بین مسئولان ارشد نظام موجب استحکام داخلی و افزایش بازدارندگی ملی می‌شود.

نوبخت تصریح کرد: دولت گزارش کاملی از آنچه که سال گذشته در اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی در راستای بیانات ایشان را انجام داد، ارائه می‌کند.

وی با اشاره به خودکفایی در تولید گندم گفت: یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دستیابی به امنیت غذایی است که خودکفایی در تولید گندم از نشانه‌های آن است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اتصال چند استان از جمله گیلان به خطوط ریلی کشور، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیربنایی و شاخص اقتصادمقاومتی اهتمام دولت به اتصال این استان‌ها به خطوط ریلی کشور است.

وی با اشاره به وضعیت شاخص‌های توسعه در گیلان گفت: بر اساس گزارشات رسمی، شاخص‌های توسعه در گیلان نظیر کاهش نرخ بیکاری، خروج از رکود و پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی روبه بهبود و جزء استان‌های شاخص است.

ارسال نظر: