آخرین تحولات سوریه

ارتش سوریه: همه مناطق اشغال شده در شمال جوبر را پس گرفتیم

کدخبر: 2092471

ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح اعلام کرد که موفق شده همه مناطق اشغال شده در جوبر توسط تروریست‌ها را پس بگیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود طی چند روز گذشته همه مراکز و مناطقی را که تروریست‌ها توانسته بودند در محله‌های القابون و جوبر دمشق اشغال کنند، پس گرفته است.

در همین راستا، ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح درباره این عملیات بیانیه ای صادر و بر تداوم مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

ارتش سوریه اعلام کرد که توانسته همه نقاطی را که تروریستهای جبهه النصره در منطقه کارگاهها واقع در شمال جوبر اشغال کرده بودند، پس بگیرند.

به گفته ارتش، یگانهای یورش سوریه همچنان تروریستها را در عمق جوبر تعقیب کرده و خسارات مالی و تلفات جانی زیادی به آنان وارد کردند.

خبرگزاری «سانا» گزارش داد که نیروهای مهندسی ارتش سوریه در حال کشف و خنثی سازی بسته های انفجاری هستند که تروریستها در کارگاه «الغزل» و مناطق اطراف آن کار گذاشته بودند.

ارتش سوریه در بیانیه خود اعلام کرد که منطقه کارگاهها طی 48 ساعت گذشته گورستان تروریستها بوده و صدها نفر از آنان در این منطقه کشته شده اند.

فرماندهی کل ارتش سوریه همچنین تأکید کرد که حامیان تروریستها قصد دارند آنان را در راستای برنامه ها و اهداف خود به سوی خودکشی سوق دهند. ارتش سوریه با بیان اینکه دژ مستحکمی باقی خواهد ماند که از سوریه و خاک آن دفاع خواهد کرد، اعلام کرد که تا نابودی تروریسم و بازگرداندن امنیت و ثبات به همه اراضی سوریه به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد.

ارسال نظر: