صبح امروز

ششمین روز ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد

کدخبر: 2092476

ششمین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دقایقی پیش و راس ساعت ۸ صبح در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ششمین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دقایقی پیش و راس ساعت 8 صبح در فرمانداری و بخشداری های سراسر کشور آغاز شد.

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر تهران نیز از ساعت 8 صبح امروز نیز در محل فرمانداری تهران آغاز شده و تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت.

به گفته علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور تعداد کل ثبت نام کنندگان فقط در روز پنجم (روز گذشته) در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد 28 هزار و 240 داوطلب بوده است.

به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اقدام به پیش ثبت نام کرده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت و شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

1- اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن

2- اصل کارت ملی و تصویر آن

3- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن

4- چهار(4) قطعه عکس جدید 4 × 3

5- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت.

6- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار

7- کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند.

8- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده 28 قانون.

9- اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر

10- ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

گفتنی است، ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه آغاز و تا 6 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر: