پایان کار ۸ جودوکار نوجوان ایران در تورنمنت آلمان؛

بریمانلو به نشان برنز دست یافت

کدخبر: 2092545

تیم جودو نوجوانان ایران در پایان رقابت‌های بین‌المللی آلمان با یک نشان برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در جریان روز نخست رقابت‌های جودوی نوجوانان برمن در آلمان،502 جودوکار از 18کشور به روی تاتامی رفتند. در این بین کشور میزبان با 133جودوکار بیشترین شرکت را به خود اختصاص داد و هلند با 117نفر و فرانسه با 48 نفر در رتبه های بعد قرار داشتند.

تنها مدال برنز تیم ایران در این رقابتها را مجید بریمانلو در وزن منهای 60 کیلوگرم بدست آورد.بریمانلو برای رسیدن به نشان برنز نمایندگان آلمان، جمهوری چک، بریتانیا و فرانسه را از پیش رو برداشت و در مبارزه پنجم مغلوب جودوکار فرانسوی شد وی در ادامه و در جدول شانس مجدد با شکست حریفی از هلند به نشان برنز دست یافت.

مهدی عباس زاده دیگر نماینده ایران در این وزن در مبارزه نخست از سد جودوکار کشور میزبان گذشت و سپس برابر حریفی از فرانسه نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

اما در وزن منهای 66 کیلوگرم علی یوسفی 4 بار به روی تاتامی رفت و با 3پیروزی مقابل حریفانی از آلمان و 2 حریف هلندی و 1شکست مقابل رقیب فرانسوی به کار خود در این رقابتها پایان داد.

در وزن منهای 73 کیلوگرم علی صبوحی و علیرضا جعفرزاده با قبول شکست برابر جودوکاران کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفتند، در این وزن 78 ورزشکار حضور داشتند.

مهرداد پولادی در وزن منهای 81 کیلوگرم در جدولی 52نفره پس ازشکست نماینده کشور میزبان مغلوب حریفی از فرانسه شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین سپهر علینژاد در وزن منهای 90 کیلوگرم و علی امینی در وزن به اضافه 90 کیلوگرم به ترتیب مغلوب جودوکاران آلمان و فرانسه شدند و به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

هدایت تیم اعزامی نوجوانان ایران به این رقابت‌ها بر عهده رضا چاه خندق بود.

این رقابتها امروز(یکشنبه) با انجام مبارزات رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر: