همه کشورها در رده سنی نوجوانان سرمایه‌گذاری کرده‌اند

وکیلی: برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده‌ایم

کدخبر: 2092621

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی است اما برای دفاع از این عنوان آماده‌ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا از فردا (سه شنبه) با حضور 12 تیم در شهر نایپیداو کشور میانمار آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه آغاز این رقابت ها به اهمیت ورزش حرفه ای در رده سنی نوجوانان اشاره کرد و گفت: همه کشورها برای اینکه در یک رشته ورزشی حرفی برای گفتن داشته باشند، از رده سنی نوجوانان برنامه ریزی خود را شروع می کنند.

محمد وکیلی تصریح کرد: کشورهای آسیایی به ویژه شرق این قاره نیز در رشته ورزشی والیبال در رده سنی نوجوانان سرمایه گذاری خوبی کردند که بتوانند همگام با رشد والیبال ایران پیش بروند و به نوعی مقابل ایران بایستند.

وی به عملکرد خوب کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی و تا حدودی چین تایپه در این زمینه اشاره کرد و گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا نیز این تیم ها حریفان جدی ایران محسوب می شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در میانمار پنجمین حضور خود به عنوان سرمربی در رقابت های قهرمانی آسیا این رده سنی را تجربه می کند، گفت: تجربه برای حضور شایسته در این رقابت ها خیلی مهم است، اگر سطح بازی ها را بدانید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید، می توانید بهترین عملکرد را با کمترین انرژی مقابل تیم ها داشته باشید.

وی با بیان اینکه نوجوانان والیبال ایران امسال دو رویداد مهم قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو دارند، گفت: برنامه ریزی فدراسیون والیبال برای حضور شایسته در دو مسابقات است. در قاره آسیا به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی و کسب سهمیه جهانی هستیم و در جهان نیز باید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

وکیلی تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران لیاقت بهترین عنوان ها را دارند، زیرا انگیزه زیادی برای آموختن و مبارزه با حریفان دارند. هم اکنون در رده بندی جهانی جایگاه سوم را داریم و تیم ایران باید برای حفظ جایگاه خود و حتی بهبود آن تلاش کند.

وی برگزاری این رقابت ها را در شرق آسیا به نفع تیم های این منطقه دانست و گفت: همه شرایط کشور میزبان از نظر تغذیه، آب و هوایی و .. به نفع تیم های شرق آسیاست. البته در رده سنی نوجوانان همیشه باید منتظر ظهور پدیده های جدید باشیم، اما در مجموع از این نظر شرایط بهتری برای کشورهای شرق آسیا نسبت به تیم ایران فراهم شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان تاکید کرد: تیم های نژاد زرد برای ایران تهدید هستند، اما اینقدر به خوبی تمرین کردیم که بتوانیم سهیمه جهانی به دست آوریم و به دنبال بهترین عملکرد خواهیم بود.

وی افزود: شرایط تیم ایران خوب است، بچه ها در سلامت کامل بسر می برند، بازیکنان انگیزه بسیار زیادی برای مسابقات دارند و کادر فنی با تجربه آنان را حمایت می کنند. دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی است اما برای دفاع از این عنوان آماده‌ایم.

ارسال نظر: