نامه ۵ چهره سیاسی - اقتصادی به روحانی و لاریجانی:

فتوای "حرمت واردات کالاهای تولید داخل" را به منع قانونی و اجرایی تبدیل کنید

کدخبر: 2092676

علیرضا زاکانی، پرویز داوودی و حسین صمصامی از امضا کنندگان این نامه هستند که در آن اقدامات فوری مقتضی تقنینی و اجرایی را در رابطه با فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر «حرام بودن واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند» خواستار شده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین » 5 شخصیت سیاسی-اقتصادی کشور از جمله علیرضا زاکانی، پرویز داوودی و حسین صمصامی در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور و رئیس مجلس، خواستار تبدیل فتوای رهبر انقلاب درباره حرمت واردات کالاهای تولید داخل به منع قانونی و اجرایی شده اند. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام والمسلیمن روحانی،ریاست محترم جمهور

جناب آقای دکتر لاریجانی، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

فتوای تاریخی رهبر حکیم انقلاب اسلامی درباره حرمت واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شود، یک الزام شرعی است.

از زمان صدور فتوای تحریم تنباکوی میرزای شیرازی تاکنون، این فتوای اقتصادی، حکم شرعی بی‌سابقه‌ای است که برای صیانت از اقتصاد کشور اسلامی صادر شده است و همانگونه در زمان صدور فتوای آیت‌الله شیرازی، مردم و حتی زنان حرمسرا غیرتمندانه به اجرای آن مبادرت ورزیدند، امروز بر همه امت اسلام اجرای این حکم آیت‌الله خامنه‌ای واجب است.

حتی در صورتی که حکومت اسلامی برقرار نبود، بر مسلمانانی که متصدی امور واردات در حکومت بودند، رعایت این فتوا واجب بود. امروز در شرایطی که حکومت اسلامی در کشور برقرار است، اگر مسئولان مربوطه در مجلس شورای اسلامی و دولت، به این فتوا عمل نکنند، مرتکب فعل حرام می‌شوند. مسئولان جمهوری اسلامی باید عنایت داشته باشند که مشروعیت هر منصبی در جمهوری اسلامی از ولایت فقیه است، و هر مقامی که بر خلاف فتوای ولی فقیه در امور تقنینی یا اجرایی تصرف کند، خودبخود معزول است.

از شما بزرگواران که قطعا مقید به احکام الهی هستید، انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به تبدیل این حرمت شرعی به منع قانونی و اجرایی از تاریخ فتوا، اقدام مقتضی را پیگیری یا دستورات مقتضی را صادر فرموده و مردم را از نتایج اقدامات مطلع فرمائید.

و من الله التوفیق

علیرضا زاکانی

پرویز داوودی

حسین صمصامی

عطاءالله رفیعی آتانی

سید یاسر جبرائیلی

ارسال نظر: