بسکتبال NBA؛

شکست سنگین کلیولند در شب پیروزی اوکلاهماسیتی با اختلاف یک امتیاز

کدخبر: 2092683

تیم بسکتبال اوکلاهماسیتی تاندر در ادامه بازی‌های خود در لیگ NBA با درخشش راسل وستبروک و با اختلاف یک امتیاز بر میزبان خود دالاس موریکس غلبه کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، صبح امروز (سه‌شنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم‌ کلیولند کاوالیرز، متحمل شکست سنگینی مقابل سان آنتونیو اسپرز در سالن AT&T شد. در این بازی، کاوای لیونارد 25 امتیاز و پائو گسول 14 امتیاز دیگر برای اسپرز کسب کردند تا این تیم به پنجمین پیروزی متوالی خود در فصل جاری برسد. لیونارد در 100 بازی گذشته تیمش، حداقل 10 امتیاز کسب کرده است.

لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند در کوارتر سوم این بازی به دلیل برخورد آرنج یکی از بازیکنان به گردنش، آسیب دید و به بازی ادامه نداد. او با این وجود با کسب 17 امتیاز، هشت پاس گل و هشت ریباند، مؤثرترین بازیکن تیمش بود.

لبران جیمز، 24 امتیاز تا رسیدن به رکورد شکیل اونیل (28 هزار و 596 امتیاز) به عنوان هفتمین بازیکن تاریخ لیگ فاصله دارد.

تیم اوکلاهماسیتی تاندر نیز با درخشش راسل وستبروک و با اختلاف یک امتیاز بر میزبان خود دالاس موریکس غلبه کرد. وستبروک در این بازی با ثبت 37 امتیاز، 10 پاس گل و 13 ریباند برای سی‌وهفتمین بار در فصل جاری تریپل دابل کرد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

دیترویت 95 - نیویورک 109 اورلاندو 112 - تورونتو 131 کلیولند 74 - سان‌آنتونیو 103 اوکلاهماسیتی 92 - دالاس 91 ممفیس 90 - ساکرامنتو 91 نیواورلینز 100 - یوتا 108

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های بوستون، کلیولند و واشنگتن در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های اورلاندو و بروکلین در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و فینیکس و لیکرز در انتهای جدول ایستاده‌اند.

ارسال نظر: