جام باشگاه های فوتبال ساحلی جهان

لوکوموتیو هم حریف گلساپوش یزد نشد

کدخبر: 2092723

تیم مقاومت گلساپوش ایران(یزد) در دیدار سخت و نفس‌گیر برابر لوکوموتیو روسیه به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش «نسیم آلاین»، تیم‌های مقاومت گلساپوش ایران(یزد) و لوکوموتیو مسکو امشب از ساعت 20 در چهارمین دیدار جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، برابر هم قرار گرفتند.

هنوز چند دقیقه‌ای از ابتدای این بازی نگذشته بود که "بوریس نیکونوروو" از روی نقطه پنالتی دروازه مقاومت گلساپوش را باز کرد و روند بازی را به سود لوکوموتیو تغییر داد.

در ابتدای وقت دوم این دیدار هم "یوری گورجیسکی" دروازه گلساپوش را باز کرد و نتیجه را دو بر صفر به سود لوکوموتیو کرد اما "حمیدرضا دهقان پور محمودآبادی" توانست در دقایق پایانی این وقت یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

گل تساوی بخش بازی هم توسط "سید علی ناظم" از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید ولی "نیکونوروو" دوباره گلزنی کرد و نتیجه بازی را سه بر دو به سود لوکوموتیو تغییر داد.

در وقت سوم هنوز 10 ثانیه از شروع بازی نگذشته بود که "عباس رضایی" توانست گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند و نتیجه بازی را سه بر سه مساوی کند.

چهارمین گل لوکوموتیو هم توسط "نیکونورو" به ثمر رسید تا دوباره نگرانی ایران و یزد از باخت در این مسابقه افزایش پیدا کند اما "حمید بهزادپور" دروازه بان گلساپوش توانست با یک گل زیبا این نگرانی را تا حد زیادی کاهش دهد.

با وجودی که حملات هر دو تیم روند سختی در بازی ایجاد کرده بود، "سید علی ناظم" با عبور توپ از خط دروازه لوکوموتیو توانست گل پیروزی بخش گلساپوش را به ثمر برساند و دومین پیروزی گلساپوش در این رقابت‌ها را رقم بزند.

ارسال نظر: