دیدارهای دوستانه ملی؛

پیروزی ایتالیا، اسپانیا و ایسلند در شب شکست پرتغال و کامرون

کدخبر: 2092725

در شبی که شیاطین سرخ در روسیه متوقف شدند، کرواسی در خانه استونی تن به شکست داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بامداد امروز (چهارشنبه) دیدارهای دوستانه ملی در اروپا با برگزاری پنج بازی همزمان دنبال شد که ایتالیا در خانه هلند به برتری 2 بر یک دست یافت. ادر و بونوچی در دقایق 11 و 32 زننده گل‌های ایتالیا بودند و تک گل هلندی‌ها نیز در دقیقه 10 توسط آلسیسو، بازیکن ایتالیا به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

در دیگر دیدارها جدال تیم‌های ملی اتریش و فنلاند با تساوی یک - یک پایان یافت، ایرلند در خانه با یک گل برابر ایسلند شکست خورد و پرتغال نیز میزبان سوئد بود و با نتیجه 3 بر 2 شکست را پذیرا شد. گل اول پرتغال را رونالدو به ثمر رساند.

در آخرین بازی بامداد امروز نیز تیم‌های ملی فرانسه و اسپانیا در استادوفرانس رودرروی هم قرار گرفتند که اسپانیا با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. سیلوا و جرارد دلوفو گل‌های اسپانیا را در دقایق 68 و 77 وارد دروازه اسپانیا کردند.

در ادامه بازی‌های دوستانه ملی سه‌شنبه شب چهار دیدار دیگر برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها، تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی در ورزشگاه بوفالو سیتی واقع در لندن شرقی پذیرای آنگولا بود که این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دیدار دیگری، تیم‌های ملی فوتبال کامرون و گینه در ورزشگاه ادموند ماچتنز واقع در بروکسل بلژیک به مصاف هم رفتند که این بازی به برتری 2 بر یک گینه انجامید. برای گینه در این دیدار فود کامارا (21) و کامانو (45) گلزنی کردند و تک‌گل کامرون هم در دقیقه 31 توسط اکامبی به ثمر رسید.

در دو دیدار دیگر هم مراکش با نتیجه یک بر صفر از سد تونس گذشت و لوکزامبورگ با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میهمانش، کیپ ورده شد.

در چارچوب مسابقات دوستانه ملی عصر امروز و امشب (سه‌شنبه) چندین دیدار دوستانه در اقصی نقاط جهان برگزار شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم ملی فوتبال روسیه پذیرای بلژیک، تیم پنجم رده‌بندی فیفا بود. این بازی که در ورزشگاه الیمپیسکی واقع در سوچی برگزار می‌شد در پایان با تساوی پرگل 3 - 3 خاتمه یافت. برای بلژیک در این دیدار کوین میرالاس (17 - پنالتی) و کریستین بنتکه (43 و 45) موفق به گلزنی شدند و تزارها نیز توسط ویکتور واسین (3)، الکسی میرانچوک (74) و الکساندر بخاروف (2+90) به گل رسیدند.

در دیداری دیگر استونی در ورزشگاه لی کوگ پذیرای کرواسی بود و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر میهمانش را شکست دهد. گل‌های استونی در این دیدار را لوتس (1)، واسیلیف (81) و زنیوف (84) به ثمر رساندند.

نتایج کامل دیدارهای بامداد امروز به شرح زیر است:

اتریش یک - فنلاند یک

هلند یک - ایتالیا 2

ایرلند صفر - ایسلند یک

پرتغال 2 - سوئد 3

فرانسه صفر - اسپانیا 2

میانمار صفر - هند یک

مائوریتیوس یک - کومور یک

سودان جنوبی 6 - جیبوتی صفر

گرجستان 5 - لتونی صفر

آلبانی یک - بوسنی و هرزگوین 2

مصر 3 - توگو صفر

مقدونیه 3 - بلاروس صفر

ارسال نظر: