معاون وزیر اسبق کشاورزی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

نمره خوب وزارت جهاد کشاورزی در اقتصاد مقاومتی/ کل دولت نمره ۵ می‌گیرد!

کدخبر: 2092751

نمره‌ای که بنده از لحاظ اجرای اقتصاد مقاومتی به دولت یازدهم می‌دهم ۵ از ۲۰ است که البته فکر می‌کنم بسیار هم دست بالا گرفته‌ام.

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »- معاون وزیر اسبق کشاورزی در بیان عملکرد دولت یازدهم درباره اقتصاد مقاومتی به «نسیم آنلاین» گفت: نمره‌ای که بنده از لحاظ اجرای اقتصاد مقاومتی به دولت یازدهم می‌دهم 5 از 20 است که البته فکر می‌کنم بسیار هم دست بالا گرفته‌ام.

پیمان فلسفی ادامه داد: اگر ما عملکرد پنج وزارتخانه اقتصادی دولت را به عنوان شاخص اقتصاد مقاومتی در نظر بگیریم و به هر وزارتخانه 4 نمره اختصاص دهیم به گفته رئیس‌جمهور محترم بخش کشاورزی در زمینه نرخ رشد اقتصادی در سال 94 به داد دولت رسیده است.

وی افزود: معنای این سخن آن است که عملکرد سایر بخش‌های اقتصادی به جز بخش کشاورزی تقریبا هیچ بوده و می‌توان فرض کرد که وزارت جهاد کشاورزی بالاترین نمره از 100 نمره را به خود اختصاص داده و تمام چهار نمره از 20 را گرفته است و خوشبینانه 1 نمره هم به سایر بخش‌های اقتصادی تعلق می گیرد. این در حالی است که نشانه شاخصی از وجود سه مولفه اصلی اقتصاد مقاومتی یعنی دانش بنیان بودن، عدالت محوری و مشارکت فراگیر مردم در قالب تشکل‌های صنفی و تولیدی نیز در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی کشور دیده نمی شود.

ارسال نظر: