پزشکیان:

پویش حمایت از تولید داخلی از سوی بازاریان تبریز پسندیده بود

کدخبر: 2092780

نایب رئیس مجلس در خصوص کمپین بازاریان تبریز در حمایت از کفش ایرانی گفت: تشکیل کمپین‌هایی از این دست که در جهت تقویت و حمایت از تولید داخلی است، بسیار خوب و پسندیده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، مسعود پزشکیان در خصوص کمپین بازاریان تبریز در حمایت از کفش ایرانی گفت: تشکیل کمپین‌هایی از این دست که در جهت تقویت و حمایت از تولید داخلی است، بسیار خوب و پسندیده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص تولید ملی باید به دو نکته توجه داشت، افزود: یکی آنکه مردم را به سمت مصرف تولیدات داخلی سوق دهیم و آنها را تشویق کنیم که از برندهای خارجی دست بردارند و نکته دوم این است که تولیدکنندگان ما کالای باکیفیت تولید کنند تا بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم هر کالایی که تولید کنیم مردم می‌خرند و نیاز به رقابت وجود ندارد، درست نیست؛ بلکه در دنیایی که زندگی می‌کنیم نباید کاری کنیم که از دیگران عقب بمانیم و برای دستیابی به این مهم، باید کالایی که تولید می‌کنیم استانداردهای لازم را داشته و حتی در مقایسه با کالاهای مشابه خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

پزشکیان تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از تولیدکنندگان توجهی به خواست مشتری ندارند و به او بی‌اعتنا هستند درحالی که یکی از اصول بازار جلب رضایت مشتری است از این رو، تولیدکنندگان ما باید با تمام وجود ‌در جهت جلب رضایت مشتری تلاش کنند.

ارسال نظر: