معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر عنوان کرد:

بهره‌وری از درمانگاه‌های موقوفی هلال احمر در سال جدید

کدخبر: 2093243

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: بهره‌وری از درمانگاه‌های موقوفی جمعیت هلال احمر در سال ۹۶ در دستور کار این معاونت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، دکتر حسن صفاریه در نخستین نشست مدیران معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ضمن تبریک سال جدید اهداف و برنامه های راهبردی این معاونت درسال ۹۶ را تبیین کرد.

وی بااشاره به نامگذاری سال ۹۶ به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: توجه به رفع مشکل اشتغال و حمایت از تولید ملی یک ضرورت محسوب می‌شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به سیاست‌های این معاونت در سال جدید گفت: باید شورای عالی سیاست گذاری مراکز درمانی و توانبخشی خارج و داخل کشور تشکیل شود.

وی اظهار داشت: بازدید از استان‌ها و رصد عملکرد مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر به منظور رفع کمبودها و نیازها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

صفاریه توجه به بحث موقوفات هلال احمر را نیز یک ضرورت دانست و گفت: در سال جاری تلاش خواهیم کرد که دراین حوزه پررنگ تر ظاهر شویم و بهره‌وری از درمانگاه های موقوفی هلال احمر را در دستور کار قرار دهیم.

صفاریه معتقد است که درمان و توانبخشی یکی از رسالت های مهم و اصلی جمعیت هلال احمر محسوب میشود که باید در سال ۹۶ به خوبی به ان پرداخته شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمردرخاتمه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های جامع و مدونی برای سال جاری طراحی و تدوین شده است که ان شالله با حمایت همه بتوانیم در حوزه درمان و توانبخشی موثرتر ظاهر شویم.

ارسال نظر: