بذرپاش در کرمانشاه:

نگاه "اوضاع می‌توانست از این بدتر باشد" کشور را به رکود کشانده است

کدخبر: 2093266

عضو سابق هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه باید کار و نشاط توامان در این کشور فراگیر شود تا ظرفیت‌ها بیش از پیش آزاد شود، گفت: نگاه «اوضاع می‌توانست از این بدتر باشد» در همه حوزه‌های سیاسی و اقتصادی کشور را به رکود کشانده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهرداد بذرپاش عضو سابق هیات رئیسه مجلس عصر امروز در جمع مردم کرمانشاه با بیان اینکه روحیه پهلوانی و رشادت مردم کرمانشاه ، ایران را در مقابل حمله صدامیان حفط کرد، گفت: بی کاری گسترده در استانی که جوانانش صفت پهلوانی دارند، آزار دهنده است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای رسیدن به دولتی مکتبی، پرکار،متخصص، سالم و کارآمد دست به دست هم دهیم، اظهار داشت: باید کار و نشاط توامان در این کشور فراگیر شود تا ظرفیت‌ها بیش از پیش آزاد شود؛ آن وقت خواهیم دید چه گلستانی داریم.

وی افزود: ظرفیت کشاورزی استان کرمانشاه می‌تواند نیازهای یک‌چهارم ایران را پاسخ دهد.

وی با انتقاد از عدم استفاده از مدیران بومی برای استان‌ها خاطرنشان کرد: اینکه ما بعد از 38 سال هنوز از تهران برای استان مدیر می‌فرستیم، بزرگترین توهین به مردم این خطه است و تردید نکنیم که حتما اهالی این استان امور را بهتر از غیر اداره می‌کنند.

بذرپاش تاکید کرد: باید امروز بجای بزک کردن نمادها به سمت اصلاح نهادها حرکت کنیم و اگر اینچنین نکنیم مردم نسبت به نمادها هم بدبین می‌شوند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به لزوم مسئولیت‌پذیری در بین مسئولان تصریح کرد: چرا نباید خیلی راحت و صادقانه به مردم بگوییم که نتوانستیم کاری کنیم؛ کمی مسئولیت پذیر باشیم و این و آن را بهانه نکنیم.

وی با انتقاد از کارآمدی پایی مدیران دولتی گفت: 440 هزار نفر مدیر دولتی در پست‌های گوناگون هستند و این میزان 1.5 برابر کارمندان ژاپن 127 میلیونی است ؛ اما کارآمدی بسیار پایین بوده و این بخاطر وجود همان مدیران خسته و مخالف تغییر است

بذرپاش در پایان تاکید کرد:‌نگاه «اوضاع می‌توانست از این بدتر باشد» در همه حوزه‌های سیاسی و اقتصادی کشور را به رکود کشانده است.

ارسال نظر: