دعوت جوانان انقلابی خرمشهر از "رئیسی" برای حضور در ‌انتخابات ریاست جمهوری‌

کدخبر: 2093302

جوانان انقلابی و ولایتمدار خرمشهر با صدور نامه‌ای از حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی خواستار حضور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جوانان انقلابی و ولایتمدار فعال شهرستان خرمشهر با صدور نامه‌ای از آیت‌الله ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی خواستار حضور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شدند.

در متن این نامه آمده است: در روزگاری که سپهر سیاست و عرصه سیاست‌ورزی کشور هر روز چهره‌ای تازه و جدید از تزویر و بی‌اخلاقی به خود می بیند، بیم آن داریم انقلاب گران‌سنگی که برای احیای فرهنگ و ارزش های مکتب حیات بخش اسلام برپا و با خون هزاران شهید آبیاری شده است با افتادن به دست نااهلان دنیا طلب، از درون تهی و‌ جز نامی از آن باقی نماند.

ما مردم خرمشهر در حالی این نامه را به حضورتان ارسال می‌نماییم که با مشکلات فراوان اقتصادی و معیشت، بیکاری روزافزون، بالارفتن سن ازدواج، گسترش فساد‌های فرهنگی، اداری و اقتصادی، تبعیض دست و پنجه نرم می‌کنیم و هر روزه شاهد درد و رنج غیورمردان خوزستانی هستیم که با فقر، بیکاری و محرومیت همراه با مشکلات فراوان گذران زندگی می‌کنند.

با این حال، دلیل اصلی امضای نامه چیزی فراتر از دردها و رنج‌ها و وعده‌های پوچ مسؤولان است و آن موضوع مهم حفظ و تقویت انقلاب اسلامی است که به‌فرموده‌ پیر جماران از اوجب واجبات است.

بر همین اساس ما مردم داغ دیده و مظلوم خرمشهر، از حضرتعالی که به ولایتمداری و سوابق نیکوی دینی، انقلابی و سیاسی شهره‌اید، در خواست داریم با قبول کاندیداتوری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، تصمیمی تاریخی در راستای اعتلای نام ایران عزیز اتخاذ فرمایید.

به گزارش تسنیم، مدتی پیش نیز جمعی از فعالان، نخبگان اجتماعی و سیاسی انقلابی در خوزستان کمپین دعوت از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را راه‌اندازی کردند وبا وجود اینکه مدت کوتاهی از آغاز این پویش (کمپین) می‌گذرد استقبال خوبی از آن در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام شد. این کمپین در حال حاضر با نام حامیان خوزستانی آیت الله رئیسی فعالیت می‌کند.

ارسال نظر: