فروش فیلم مهدویان از دو میلیارد گذشت/ شیراز مقصد جدید بازیگران و عوامل "ماجرای نیمروز"

کدخبر: 2093333

بازیگران و عوامل "ماجرای نیمروز" روز پنج شنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه در پردیس سینمایی گلستان شیراز با مخاطبین این فیلم دیدار و گفتگو می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، بازیگران و عوامل «ماجرای نیمروز» روز پنج شنبه و جمعه 17 و 18 فروردین ماه در پردیس سینمایی گلستان شیراز با مخاطبین این فیلم دیدار و گفتگو می‌کنند .

این دیدار مردمی روز پنج شنبه 17 فرودین ماه ساعت 18:30 و روز جمعه 18 فرودین ساعت 20 با حضور جواد عزتی، هادی حجازی فر، مهدی پاکدل، مهدی زمین پرداز، محمد حسین مهدویان و سید محمود رضوی برگزار می‌شود .

همچنین بازیگران و عوامل فیلم «ماجرای نیمروز» روز جمعه 18 فروردین ماه ساعت 9 صبح در برنامه خوشا شیراز که به صورت زنده پخش می شود، حضور می یابند . همچنین به طور همزمان این برنامه از شبکه شما پخش خواهد شد .

« ماجرای نیمروز» در نوروز 96 اکران عمومی شده و تا کنون بیش از دو میلیارد تومان فروش داشته است .

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند .

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

ارسال نظر: