تدوین نیمی از "لبخند رخساره" به پایان رسید/ احتمال پخش سریال در ماه مبارک رمضان وجود دارد

کدخبر: 2093341

کارگردان "لبخند رخساره" گفت: تا به امروز نیمی از کار تدوین شده و سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده می‌شود، ولی پخش و یا عدم پخش آن در این ماه بستگی به نظر مدیران دارد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، "فرهنگ نیوز" نوشت: بهرنگ توفیقی در گفتگو با «فرهنگ نیوز» درباره زمان پخش سریال «لبخند رخساره» گفت: پیشتر قرار بود این سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شود، ولی چون صریحا این مهم از سوی مدیران رسانه ملی به ما ابلاغ نشده، در حال حاضر نمی توان به طور دقیق درباره زمان پخش سریال صحبت کرد.

وی ادامه داد: تا به امروز تدوین نیمی از کار توسط امیر شیبان خاقانی به پایان رسیده و کار ساخت موسیقی توسط پرویز قره اغلو و صداگذاری نیز توسط مهرداد جلوخانی به طور همزمان در حال انجام است.

کارگردان «لبخند رخساره» خاطر نشان کرد: قطعا کارهای تدوین، صداگذاری و موسیقی کار تا زمان فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید و سریال برای پخش در این ماه آماده خواهد شد، ولی اینکه «لبخند رخساره» به عنوان سریال ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود، هنوز مشخص نیست.

این سریال 30 قسمتی در مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد و تهران و ... تصویربرداری شده و برای پخش از شبکه اول سیما در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، کامبیز دیرباز در نقش خلیل، بهناز جعفری در نقش آتنه، بهزاد فراهانی در نقش پدر آتنه،مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا در نقش برادر آتنه، مجید واشقانی در نقش سهراب برادر خلیل، حمیدرضا هدایتی در نقش پدر رخساره و پریوش نظریه در نقش رخساره بازیگران اصلی این سریال هستند.

«لبخند رخساره» ملودرامی اجتماعی است که در خلاصه قصه آن آمده: هیچگاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌رسند.

ارسال نظر: