عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

تلاش می‌کنیم اولویت‌های شهری را در "لیست خدمت" مدنظر قرار دهیم

کدخبر: 2093358

پرویز سروری گفت: تلاش می‌کنیم اولویت‌های شهری را مدنظر قرار دهیم و افرادی را در لیست بگذاریم که این اولویت‌ها را جلو ببرند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز سروری عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در شورای شهر به انسجام خوبی رسیده‌ایم، اظهار داشت: با بسیاری از مجموعه احزاب و تشکل‌ها و گروه‌ها به یک تفاهم جدی رسیده‌ایم که بتوانیم به صورت منسجم در این دوره وارد شویم. سروری تأکید کرد: ما به دنبال این هستیم که مدل از پایین به بالا را در انتخابات شورای شهر تهران نیز اجرا کنیم و این لیست از درون جامعه انقلابی بیرون بیاید، بنابراین ما در حال کار بر روی این فرایند هستیم و انشاالله بتوانیم به جمع‌بندی برسیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: قرار ما این است که لیستی را در شورای شهر تنظیم کنیم که متناسب با نیازهای شهر باشد از این رو، کار فاقد از جهت‌گیری‌های سیاسی و با نگاه کاملاً کارشناسی و تخصصی است، لذا تلاش می‌کنیم اولویت‌های شهری را مدنظر قرار دهیم و افرادی را در لیست بگذاریم که این اولویت‌ها را جلو ببرند.

وی با اشاره به بحث‌ حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا، موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهر، موضوعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تصریح کرد: شهر نیازمند افرادی است که بتوانند روند رو به رشد تسهیلات شهری را ادامه دهند و به چشم‌انداز روشن‌تری برای شهروندان تهرانی برسیم.

سروری با بیان اینکه «لیست خدمت» برای خدمت به مردم است، یادآور شد: ارائه خدمات روان و مناسب و ارزان‌قیمت شهری برای رفاه حال عمومی شهر و تلاش برای مطالبه‌گری حق شهروندان تهرانی که متأسفانه در کوتاهی‌های دولت‌ها نادیده گرفته شده است، از جمله برنامه‌های ماست و انشاالله شورای پنجم و لیست خدمت در کنار کمک برای تسهیلات مناسب به مردم، حقوق شهروندان تهرانی را نیز از همه دولت‌ها و دولت پیش‌رو مطالبه خواهد کرد.

ارسال نظر: