مسابقات ۱۰ جانبه کشتی به یاد "هادی نوروزی" برگزار می‌شود

کدخبر: 2093440

مسابقات ۱۰ جانبه کشتی به یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس روز ۲۴ فروردین ماه در شهر بابل برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این رقابت‌ها با همکاری اداره ورزش و جوانان بابل و خانواده مرحوم نوروزی با شرکت سه تیم از استان های تهران، گلستان و البرز و هفت تیم دیگر از شهرهای مختلف مازندران برگزار می شود. این دوره از مسابقات به یاد 24 شماره پیراهن هادی نوروزی در 24 وزن و در 24 فروردین ماه در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در استادیوم آزادی بابل برگزار می شود.

همچنین به صورت نمادین در اولین کشتی این دوره از مسابقات، سوت آغاز رقابت ها توسط هانی نوروزی یادگار هادی نوروزی به صدا در خواهد آمد.، ضمنا در هر رده سنی نفرات اول تا سوم علاوه بر دریافت حکم قهرمانی و جوایز، پیراهن هادی نوروزی که با شماره 24 ثبت شده است را دریافت می کنند.

مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تهران در ابتدای فعالیت های ورزشی خود یک کشتی گیر بود و در رده ای سنی نونهالان عنوان استانی نیز کسب کرده بود.

کاپیتان سرخپوشان تهران اول تیر ماه 1364 در روستای کپورچال شهرستان بابل دیده به جهان گشود و در نهم مهر ماه سال 1394 در منزلش در تهران به دلیل ایست قلبی درگذشت. نوروزی هنگام مرگ 30 سال داشت و از این ورزشکار مازندرانی که بیشتر شهرتش را مدیون اخلاقش است، 2 فرزند به نام های هانی و هانا به یادگار مانده است.

ارسال نظر: