فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی عنوان کرد:

عزم و اراده مرزبانی ناجا در تولید امنیت و شکوفایی اقتصادی/ مبارزه با قاچاق اولویت مرزبانی در سال جدید

کدخبر: 2093445

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: امنیت پایدار در راستای شکوفایی اقتصادی شکل می‌گیرد و ما به عنوان مرزبان قطعا وظیفه صیانتی در این رابطه داریم؛ حفظ و حراست از مرزها در جلوگیری از قاچاق، به رشد اقتصاد داخلی و در نهایت امنیت سرمایه گذاری منجر می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » سردار رضایی در اولین جلسه نشست "اخوت" در سال جدید ، در جمع کارکنان ستاد مرزبانی به اهمیت شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نام گذاری شده است، اشاره کرد و اظهارداشت: فرمایشات حضرت آقا در ابتدای سال، بسیار قابل توجه و متناسب با شرایط روز کشور است؛ هر زمان که معظم له شعار یا پیامی را ابلاغ می فرمایند بر همه ما تکلیف و وظیفه است تا درجهت اجرای منویات ایشان سعی و تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شعار معظم له دقیقا به وضعیت اقتصاد کشور و امنیت پیرامون جامعه ما اشاره دارد، گفت: تمام کشورهای اسلامی درگیر فتنه و توطئه دشمنان اسلام هستند و ایران عزیز ما نیز در صدر این توطئه ها است اما با یاری خدا و هوشیاری مردم، این توطئه ها یک به یک خنثی می شود که حاصل آن امنیت پایدار و مطلوبی است که در کشور حاکم می باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا از سال 96 به عنوان سالی حساس نام برد و گفت: با توجه به انتخاباتی که در پیش رو داریم، دشمن به جد به دنبال زیر سوال بردن این انتخابات و فتنه گری و برهم زدن آرامش و امنیت کشور است.

سردار رضایی از تحریم های اقتصادی به عنوان حربه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: دشمنان با این تحریمها درصدد هستند تا کشور ما را وادار به یک جنگ واقعی کنند که تنها راه مقابله با آن فقط اقتصاد مقاومتی و درکنار آن تولید و اشتغال است که مقام عظمای ولایت چه زیبا در این خصوص بیاناتی را فرمودند.

وی به نقش مرزبانی ناجا در تحقق پیام و شعار سال 96 اشاره کرد و گفت: امنیت پایدار در راستای شکوفایی اقتصادی شکل می گیرد و ما به عنوان مرزبان قطعا وظیفه صیانتی در این رابطه داریم؛ حفظ و حراست از مرزها در جلوگیری از قاچاق، به رشد اقتصاد داخلی و در نهایت امنیت سرمایه گذاری منجر می شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سال گذشته در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، چندین راهبرد را اتخاذ کردیم، گفت: در راستای اجرای این راهبردها، نقاط قوت خود را تقویت و پس از احصاء معایب، در رفع آن اقدام کردیم.

وی مبارزه با قاچاق را یکی ازتلاش های مهم مرزبانی ناجا در سال 95 عنوان کرد و گفت: ماموریت های مرزبانی ناجا اعم از کشفیات و انسداد مطلوب مرزها در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی بود و در سال 96 هم با جدیت به دنبال تکرار آن موفقیت ها با اجرای تدابیر مرزبانی در راستای ارتقاء آمادگی عملیاتی، تعاملات و کاهش آسیب پذیری هستیم.

ارسال نظر: