در حاشیه افتتاحیه مسابقات بین‌المللى دوى پارس؛

سلطانی‌فر: باید از برجام برای توسعه ورزش استفاده کرد/ هدف ما گسترش مطلوب مراودات موثر ورزشى در سطح جهان است

کدخبر: 2093563

وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ امیدوارم بعد از برجام که جامعه ورزش دنیا دوست دارد تعامل زیادی با ایران داشته باشد استفاده لازم را از شرایط موجود داشته باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه رقابت‌های دوی بین‌المللی پارس تهران گفت:‌ از صبح با حضور گسترده مردم و ورزشکاران روبه‌رو شدیم و به نظرم شروع خوبی برای این رقابت‌ها بود. خوشبختانه این رقابت‌ها در بخش بانوان و هم در بخش مردان با حضور ۲۰۰ ورزشکار از ۴۰ کشور و هم‌چنین ۵۰۰ ورزشکار ایرانی انجام شد.

سلطانی‌فر ادامه داد: خوشبختانه برگزاری این رقابت‌ها بسیار خوب بود و حضور مردم و همچنین نظم حاکم بر این رقابت ها قابل قبول است.

وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ امیدوارم بعد از برجام که جامعه ورزش دنیا دوست دارد تعامل زیادی با ایران داشته باشد استفاده لازم را از شرایط موجود داشته باشیم و بتوانیم برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی و هم‌چنین استفاده از ظرفیت‌های کشورهای دیگر برای توسعه ورزش‌مان به خوبی استفاده کنیم تا هم در بخش قهرمانی و هم همگانی پیشرفت کنیم.

سلطانی‌فر درباره این که قرار بود مسابقات به صورت میکس برگزار شود؟ گفت:‌ اصلا چنین چیزی صحت ندارد و از ابتدا صحبتی مبنی بر مسابقه دادن بانوان با آقایان مطرح نبود.

او در پایان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در سال ۲۰۱۸ و بازی های آسیایی و هم‌چنین المپیک ۲۰۲۰ نتایج خوبی را در دو و میدانی به دست بیاوریم.

ارسال نظر: