تشکر حاجی دلیگانی نماینده اصولگرای مجلس از اسحاق جهانگیری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

جهانگیری زحمت کارهای رئیس‌جمهور را هم می‌کشد/ روحانی مدتهاست درگیر انتخابات است

کدخبر: 2093663

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: ما خبر داریم آقای جهانگیری علاوه بر اینکه معاون رئیس جمهور هست و زحمت معاون اولی را می‌کشند، زحمت رئیس جمهور را هم می‌کشند، چون مدتهاست که آقای رئیس جمهور به خاطر بحث انتخابات خودش را از اداره کشور فارغ کرده و به کارهایی می‌پردازد که عموما اداره کشور نیست.

حسین علی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، در خصوص ادعای اسحاق جهانگیری معاون دولت روحانی مبنی براینکه اقتصاد کشور طی سال 95 مقاومتی‌تر شده است اظهار داشت: آقای جهانگیری اقداماتی انجام دادند و تلاش‌هایی کردند که من به نوبه خودم از زحمات ایشان تشکر می‌کنم.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: ما خبر داریم آقای جهانگیری علاوه بر اینکه معاون رئیس جمهور هست و زحمت معاون اولی را می‌کشند، زحمت رئیس جمهور را هم می‌کشند، چون مدتهاست که آقای رئیس جمهور به خاطر بحث انتخابات خودش را از اداره کشور فارغ کرده و به کارهایی می‌پردازد که عموما اداره کشور نیست.

وی در ادامه با تاکید براینکه فشار کارهای ریاست جمهوری بر روی دوش جهانگیری است اظهار داشت: در نتیجه از آقای جهانگیری نیز باید تشکر کنیم ولی به ایشان هم می‌گوییم آقای جهانگیری ما اقدامات را در صحنه نمی‌بینیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت:‌ اگر واقعا هدف از ارائه آمار نشان دادن وضعیت واقعی جامعه و مردم است بفرمایید وضعیت اشتغال، معیشت و قدرت خرید مردم چقدر است؟ در چه وضعیتی قرار داشته و دولت توانسته آن را به کجا برساند؟ آمادگی‌ داریم هر شهری را که شما انتخاب کنید از نزدیک برویم و به اتفاق سوال و بررسی کنیم تا وضع واقعی اقتصاد روشن شود.

ارسال نظر: