مدیرکل امور اداری و استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز یا فردا اعلام می‌شود

کدخبر: 2093682

مدیرکل امور اداری و استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی این وزارتخانه ظرف امروز یا فردا از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و استخدامی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته، اظهار داشت: از 10600 مجوز استخدامی، حدود 7500 نفر امتیاز و حد نصاب لازم را کسب کردند و مصاحبه آنها انجام شد و این تعداد قبولی نهایی آموزش و پرورش هستند.

وی ادامه داد: مابقی افراد که حد مجاز شرایط لازم را نداشتند، ظرفیت خالی ما هستند و در آزمون‌های بعدی تعیین تکلیف می‌شوند.

حسینی با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه افزود: ظرف امروز یا فردا نتایج و اسامی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور اداری و استخدامی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: تلاش ما این است که مجدداً بتوانیم مجوز لازم برای استخدام را از سازمان امور اداری و استخدامی کشور دریافت کنیم تا بتوانیم در اولین آزمون استخدامی دستگاه‌های کشور، سهمیه‌ای داشته باشیم و اگر مجوزی در این خصوص دریافت کنیم، این سهمیه در آن لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به روند جذب نیروهای قبول شده در آزمون استخدامی، خاطر نشان کرد: بعد از اعلام قطعی نام افراد از سوی سازمان سنجش، اسامی این افراد به گزینش این وزارتخانه اعلام می‌شود و پس از آن، افراد به دانشگاه فرهنگیان برای گذراندن دوره یکساله معرفی می‌شوند.

حسینی متذکر شد: اگر تا فردا اعلام نتایج صورت گیرد، بخش گزینش ظرف 20 روز آینده اسامی افراد را اعلام می‌کند و دوره یکساله آموزش آنان شروع می‌شود و به شرط گذراندن و موفقیت در این دوره، این افراد به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.

ارسال نظر: