کیفیت هوای تهران در شرایط سالم/ شاخص عدد ۷۵ را نشان می‌دهد

کدخبر: 2093771

نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بر برقراری شرایط کیفی سالم در روز جاری (یکشنبه) دلالت کرده و انتظار می رود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز دوشنبه همچنان تداوم داشته باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، حاکی از برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (یکشنبه 20 فروردین) بوده و در برخی ساعات وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 12 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

بر اساس این گزارش، با تداوم این شرایط در روز دوشنبه 21 فروردین، در برخی ساعات وزش باد شدید غربی پیش بینی می شود. این شرایط در روز سه شنبه کمابیش ادامه داشته و طی برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متربرثانیه) و بارش پراکنده در شبانگاه دور ازانتظار نیست. همچنین دما تا روز دوشنبه افزایش نسبی خواهد یافت.

نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز بر برقراری شرایط کیفی سالم در روز جاری (یکشنبه) دلالت کرده و انتظار می رود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز دوشنبه همچنان تداوم داشته باشد.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 75 و در شرایط سالم قرار داشته است همچنین در حال حاضر میانگین شاخص کیفی هوای تهران روی عدد 53 و در شرایط سالم است.

ارسال نظر: