برای رویارویی با الریان لحظه‌شماری می‌کنیم

کامیابی‌نیا: می‌خواهیم به مرحله بعدی در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم

کدخبر: 2093827

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اولین بازی خانگی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا لحظه‌شماری می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کمال کامیابی‌نیا در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر اظهار داشت: از هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و ریکاوری خوبی انجام دادیم و برای بازی با الریان آماده‌ایم. بازی سختی را مقابل این تیم پیش رو داریم. مسابقه‌ای که برای الریان سخت‌تر است. زیرا ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و از پوئن خوب هواداران برخورداریم که به ما کمک می‌کنند.

وی افزود: برای فردا لحظه‌شماری می‌کنیم. این اولین بازی خانگی ما در آسیاست. تیم ما پتانسیل خوب و بالایی دارد و می‌خواهیم به مرحله بعدی در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی با الریان و شناخت از این تیم گفت: ما در قطر بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم اما با بدشانسی شکست خوردیم. ما نکات منفی و نقاط ضعف‌مان را بررسی و آنالیز کردیم و می‌دانیم که این تیم بازیکنان خارجی خوبی دارد. اما ما فردا با تمرکز وارد زمین خواهیم شد.

کامیابی‌نیا در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: آنها امسال به ما کمک زیادی کردند و یار دوازدهم ما بودند امیدوارم مثل بازی‌های قبل این بازی به صورت یک بازی ملی نگاه کنند و بدانند که فردا تیم ملی پرسپولیس با تیم الریان بازی دارد. این 3 امتیاز کمک زیادی به ما خواهد کرد تا به مرحله بعد گام بگذاریم.

کامیابی‌نیا تصریح کرد: فردا بازی سختی داریم و بازیکنان ما درک کرده‌اند که چه بازی داریم و همه برای بازی فردا آماده‌ایم. می‌دانیم شرایط جدول چگونه است. می‌خواهیم 3 امتیاز مسابقه را بگیریم. درست است که حریف هم 3-4 بازیکن خوب دارد اما ما هم آنالیز خوبی از حریف کردیم و فردا خواهید دید چگونه بازی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه این تیم 2 سال پیش شرایط خوبی نداشت اما در آسیا خوب نتیجه گرفت، گفت: 2 سال پیش من پرسپولیس نبودم با این حال فکر می‌کنم اکنون باشگاه بازیکنان خوب و بهتری جذب کرده و مسئولان باشگاه برنامه‌های بهتری برای حضور در مراحل بالاتر در آسیا را دارند. در گذشته باشگاه شکل مناسبی نداشت و اگر هم تیم در آسیا نتیجه گرفت مقطعی بود.با مدیریت آقای طاهری و کادر فنی پرسپولیس تلاش می‌کند بهتر و بهتر شود و برنامه‌های خودش را اجرایی کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه قراردادش را برای فصل آینده تمدید می‌کند یا نه، گفت: این سؤال مربوط به بازی نمی‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظر: